donderdag 12 maart 2020

Feel Good Stampin' Bloghop - Heirloom Frames Dies




Hallo en welkom bij een nieuwe Bloghop van het Feel Good Stampin' Designteam.

Elke 2e donderdag van de maand kun je hoppen langs de websites van de 12 leden van het team. We hebben allemaal ons best gedaan om inspirerende projecten te maken. En van elk project is een beschrijving gemaakt in de vorm van tekst, foto's of video. Zo kun je zelf ook met een goed gevoel aan de slag met de producten van Stampin' Up!

Het thema deze maand is: Gratitude/ Dankbaarheid.


Bij elke bestelling die ik stuur, doe ik altijd een kaartje. Om te laten weten dat ik het waardeer dat er bij mij gewinkeld is en te laten weten dat ik ze veel plezier wens met de aankopen.

Het is altijd leuk om een kaartje te krijgen. En soms inspireert het ook om aan de slag te gaan met de producten.


Voor mijn bijdrage van vandaag heb ik me laten inspireren door een kaart uit de Stampin' Up! Jaarcatalogus op pagina 12.

In een filmpje laat ik je zien hoe ik de kaarten maakte. Je kunt het filmpje en de gebruikte materialen bekijken door op onderstaande button te klikken.


Alle materialen zijn te bestellen via mijn webshop. Je kunt eenvoudig op onderstaand overzicht van materialen klikken om naar de webshop te gaan.


Of je kunt je bestelling per e-mail sturen: mail@stampinclubnederland.nl



 Tijd om naar het volgende inspirerende project te gaan. Klik hieronder op de volgende naam na StampinClubNederland.






Tot stempels!

Yvonne
X



Leaf Punch
[144667]
€ 19,50

8 opmerkingen:

Sandra Korten zei

Heel leuk gedaan! :)

DB zei

Hele mooie kaartenset, prachtig toch dat Woven Threads papier.
Groetjes,
Danielle

Lotte zei

Heel mooi! Wat zijn het toch prachtige kleuren die In Colors, zo fijn dat we er nog meer dan een jaar mee kunnen werken

Anne-Marie zei

Mooie kaarten!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooie kaarten Yvonne! Ik heb deze papierserie nog helemaal niet gebruikt..
Groetjes, Yvonne

Janneke zei

Wat een mooie kaarten Yvonne ;o)

Wilma de Korte zei

Prachtige kaarten Yvonne!

Durvina zei

Wat prachtig, ontzettend mooi papier en stans/embossing set is geweldig!

groetjes, Durvina