dinsdag 10 maart 2020

Waar zijn de slingers? - Stampin' Up! Knuffels op papier


Afgelopen weekend was de zoon van vrienden jarig. En ik maakte deze cadeauverpakking voor hem.


Het idee voor deze verpakking vond ik op Pinterest.
Je vindt een beschrijving hier


De basis maakte ik van Night of Navy Cardstock.
En ik beplakte het met de Country Club Designer Series Paper.


Aan de binnenkant heb ik stempelafdrukken gebruikt uit de nieuwe Sale-a-Bration stempelset Rise & Shine. Deze kun je nog tot en met 31 maart 2020 gratis kiezen bij besteding van € 60,00.


Aan de voorzijde heb ik de labels uit de So Sweetly stansen gebruikt en de tekst is gestempeld met Night of Navy inkt en komt uit de Nederlandse Stempelset Knuffels op papier.

De houten banner komt uit de Country Club Elements en is ook bestempeld met een tekst.

Alle materialen zijn bij mij bestelbaar.
mail@stampinclubnederland.nl

Een overzicht vind je hieronder.

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X  




Geen opmerkingen: