woensdag 25 maart 2020

Stampin' Up! Stempel Schatten Bloghop - Pasen


Hallo en welkom bij een nieuwe bloghop van Stempel Schatten!


Voor de Bloghop Stempel Schatten maken we gebruik van de pareltjes uit de Stampin' Up Collectie, die je wellicht over het hoofd hebt gezien en/of die door de komst van een nieuwe catalogus een beetje naar de achtergrond zijn geraakt.

Het thema van deze maand is: PASEN!
Dit is mijn bijdrage.


Pasen is voor mij voorjaar, nieuw leven, vrolijke kleuren, zon en natuurlijk chocolade eitjes ;-).
Ik maakte een vrolijk paasmandje met hele lekkere inhoud en een bijpassende kaart.


Het mandje maakte ik met behulp van de
All Dressed Up Dies uit de Dressed To Impress Suite (Jan-Juni 2020 mini catalogus).

Hieronder kun je de project beschrijving downloaden.






De materialen die ik gebruikte vind je onderaan dit bericht. De gratis stempelset Thoughtful Blooms en bijpassende pons zijn nog tot 31 maart verkrijgbaar. De stempelset bij besteding vanaf € 60,00 en de pons vanaf € 120,00.

De pons is overigens vanaf juni ook verkrijgbaar in de nieuwe jaarcatalogus 2020-2021.


Of kom bij de StampinClub! En kies je eigen startpakket voor slechts € 129,00 + een gratis stempelset & meer extra's. Hoe leuk is dat!?


De leuke bloemen aan de zijkanten van het mandje stanste ik met de Medium Daisy Punch uit Whisper White Cardstock. Het hart is een cirkel uit Daffodil Delight Cardstock.


In dezelfde stijl maakte ik er nog een gezellige kaart bij.


Ik word zo blij van deze bloemetjes. En dat kunnen we wel gebruiken in deze onwerkelijke tijd.


Laten we hopen dat we de Paasdagen met onze naasten en geliefden kunnen vieren dit jaar! 

Tijd om naar het volgende project te 'hoppen'.
Klik op de naam onder die van mij (Yvonne Neefjes) om verder te gaan.

 

Sterkte, succes en blijf gezond.

Tot stempels!

Liefs,
Yvonne
X




5 opmerkingen:

Durvina zei

Wat een leuke basket!
Gaaf en altijd leuk voor de paastijd!

groetjes, Durvina

Margriet Siekman zei

Leuke zo dat mandje met de bijpassende kaart. Erg leuk.

Yolanda Pasterkamp zei

Dat is een setje op zijn Paasbest! Heel leuk!
Liefs, Yolanda

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel leuk gedaan Yvonne! Echt Pasen zo'n mandje!

Annette Elias-de Kijkkast zei

Wat en superleuke set, met deze fleurige bloempjes!