woensdag 1 april 2020

Bloghop NL Stampin' Up! Demo's - Siertuin/ Ornate Garden collectie




Hallo en leuk dat je op mijn blog bent aangekomen.
Als het goed is ben je hier gekomen via het blog van Karen. Maar het kan ook zijn dat je op mijn blog gestart bent ;-). 

BLOGHOP
Hoe dan ook.....Welkom! Met een groep Nederlandse collega demonstratrices houden we vandaag een bloghop om een nieuwe collectie prachtige producten aan je te introduceren.

Vandaag is de gloednieuwe Siertuin/ Ornate Garden Collectie exclusief in de verkoop gekomen. Deze collectie komt in de nieuwe jaarcatalogus 2020-2021. En is dus vanaf nu al verkrijgbaar. Hoe leuk is dat!?


Klik op een van de foto's om de flyer met de producten te bekijken.



Om je alvast wat ideetjes en een impressie van deze prachtige collectie te geven, zijn we allemaal aan de slag gegaan met de producten uit deze Siertuin/ Ornate Garden Collectie

Door telkens op de 'volgende' button te klikken mis je niets en 'hop' je langs alle blogs. Hopelijk inspireert het je om ook met deze producten aan de slag te gaan. 

Hieronder mijn bijdrage:


Ik maakte een Dubbele Slider-kaart. En combineerde daarvoor de stempelset Ornate Style en de teksten uit de Nederlandse stempelset Bedanken in Stijl. Beide sets vullen elkaar perfect aan. 

En superleuk dat er weer een nieuwe Nederlandse set aan de collectie is toegevoegd!


De collectie bevat naast de stempels uiteraard ook schitterende stansen. Die maken het helemaal compleet en zorgen voor eindeloos veel mogelijkheden.

Ik maakte 3 varianten van deze Dubbele Slider-kaart. Een eenvoudige kaart voor de beginnende creatieveling. En een versie voor de gevorderden, waarbij ik bijna alle materialen uit de collectie gebruikte.

 Ik heb er een filmpje van gemaakt, zodat je deze kaart ook kunt maken. Het is zo'n leuk model!

 Je kunt naar het filmpje gaan door op de banner hieronder te klikken:




Hieronder de andere twee varianten:


Op de kaart hierboven heb ik een stuk Specialty Designer Series Paper Ornate Garden aan de basiskaart toegevoegd.

En voor de kaart hieronder gebruikte ik de Ornate Border Stansen en de Ornate Layers-stansen.


Alle gebruikte materialen kun je bij mij bestellen. Dat kan via de webshop (betaling met creditcard) of per e-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Heb je nog vragen of wil je meer informatie? 
Neem dan ook gerust contact op.
Ik help je graag!

Tijd om naar het blog van Margriet te 'hoppen' voor het volgende project. Veel plezier!

Lijst met deelnemers:
Ilona de Bont
Karen Breeuwer
Yvonne Neefjes   ------> Je bent nu hier
Margriet Siekman
Annette Elias
Janneke Buissink
Janet Raangs
Diana van Otterloo
Yvonne Spikmans
Danielle Bennenk
Petra Timmer




Fijne dag en tot stempels!

Yvonne
x


Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00

5 opmerkingen:

Kaatjecreatief zei

Hoi Yvonne, ziet er leuk uit!

Ilona zei

Een mooie creatie Yvonne.

Diana van Otterlo zei

Heel mooi!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi kaartje Yvonne! En een extra verrassing in de kaart is helemaal leuk!

DB zei

Wat een leuke schuifkaart. Heel mooi met die verschillende lagen en patronen.
Groetjes,
Danielle