donderdag 9 april 2020

Feel Good Stampin' Bloghop - Holiday Extravaganza



 Hallo en welkom bij een nieuwe Bloghop van het Feel Good Stampin' Designteam! Leuk dat je op mijn website bent gekomen.

Elke 2e donderdag van de maand kun je hoppen langs de websites van de 12 leden van het team. We hebben allemaal ons best gedaan om inspirerende projecten te maken. En van elk project is een beschrijving gemaakt in de vorm van tekst, foto's of video. Zo kun je zelf ook met een goed gevoel aan de slag met de producten van Stampin' Up!

Het thema deze maand is: Holiday Extravaganza.


Ondanks de onzekere tijden op dit moment, hoop ik dat het een geweldige zomer gaat worden. Ik heb een fotoboekje gemaakt, waarin ik de vakantiefoto's van deze zomer kan verwerken en bewaren. 


De basis van het boekje heb ik gemaakt van Memories & More Cards. Deze kant-en klare witte kaarten, zijn een perfecte basis voor het album. En het is super eenvoudig te maken. 

Natuurlijk hoeft het geen vakantie album te zijn. Het kan ook een album zijn voor de leukste babyfoto's van je (klein-) kind of mooie plaatjes van de natuur of je tuin.

Het boekje bestaat uit 32 pagina's, dus ruimte genoeg voor heel veel foto's. Uiteraard kun je er ook voor kiezen om minder pagina's te verwerken.

Een uitgebreide stap-voor-stap beschrijving van het boekje vind je door op onderstaande button te klikken. Je kunt het bestand downloaden en opslaan of printen om er -op een moment dat het jou uitkomt- mee aan de slag te gaan. 


In dit bericht kan ik niet het hele album laten zien, daarom heb ik ook een filmpje gemaakt, waarin je kunt zien hoe het complete boekje eruit ziet. De link naar dit filmpje vind je ook in de projectbeschrijving. 



Voor de aankleding gebruikte ik de Tropical Oasis Memories & More Cards. Deze kant-en klare kaarten kun je gebruiken om de leukste herinneringen vast te leggen. Of je kunt ze gebruiken voor het maken van een vrolijke kaart om iemand een fijne vakantie te wensen.
  

De Memories & More Cards passen qua formaat precies op de kaarten, die ik gebruikte voor de basis van het album. Daardoor hoef je (bijna) niets op maat te snijden.


Daarnaast heb ik het Designer Series Paper uit de Tropical Oasis collectie gebruikt om de pagina's van het album te beplakken.

Het album bevat ook een aantal pockets, waarin kaartjes verwerkt zijn voor nog meer foto's of journaling (verslaglegging)

Ik ben heel benieuwd wat je van het project vindt. Laat het me gerust weten door een reactie achter te laten.

Hieronder vind je een overzicht van de gebruikte materialen. Deze en andere Stampin' Up! producten kun je natuurlijk bestellen via mijn webshop. 
Of snel en eenvoudig door een e-mail te sturen: mail@stampinclubnederland.nl 

Tijd om verder te gaan naar het volgende project door op de volgende naam te klikken.



Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X




7 opmerkingen:

Lotte zei

Wat een hartstikke leuk boekje. Met deze Memories&More cards kom je helemaal in vakantiestemming.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi boekje Yvonne! Heerlijk zomers 🌺

gerrie zei


Wat een ontzettend leuk albumpje Yvonne. Ik heb dit lang niet meer gemaakt, maar hierbij kreeg ik er zomaar zin in. Heb er nu ook de tijd voort hé.
Fijne Pasen en lieve groetjes, Gerrie.

Janneke zei

Wat een mooi mini album, ik hoop dat we op vakantie kunnen Yvonne ;o)

DB zei

Wat een ontzettend gaaf boekje, Yvonne. Super leuk!!
Groetjes,
Danielle

Wilma de Korte zei

Wat een superleuk boekje zeg! Gaaf hoor :-)

Durvina zei

Wauw wat gaaf heb je dit gemaakt.
Love it!

groetjes, Durvina