zondag 12 april 2020

Stampin' Up! Baker's Box - Hele fijne Paasdagen toegewenst!


De Paasdagen zijn anders dan anders dit jaar. Geen bezoekjes aan familie en gezellig samen genieten van een heerlijke brunch of lekker diner. Dat doen we nu in kleinere kring met alleen mijn gezin.


De ouders vergeten we natuurlijk niet! Voor hen bakte mijn dochter een heerlijke tulband en maakte ik dit doosje met heerlijke chocolade. Samen met een bos mooie tulpen hebben we dit gisteren bij hen langs gebracht. Natuurlijk op veilige afstand!


De Baker's Boxes van Stampin' Up! zijn perfect voor het maken en geven van een leuke en snelle cadeauverpakking. De doosjes zijn ongeveer 5 cm hoog en bijna 11 x 11 cm. Je kunt er dus best wat lekkers in kwijt. Je ontvangt 8 doosjes per verpakking.

De doosjes zijn wit en kunnen naar hartelust worden bestempeld of gekleurd. Ik koos voor een band (ca. 5 cm breed) van Designer Series Paper uit de Ornate Garden/ Siertuin collectie. Dit papier is zo fris en vrolijk! 

Op de band zelf plakte ik een paar grote bloemen. Deze ponste ik met de grote en kleine Daisy Punch uit Whisper White en Crushed Curry. Deze bloemen passen perfect bij het papier! 
Typisch Stampin' Up! ;-). Alles past bij elkaar...


De doosjes zijn aan de binnenkant voorzien van een beschermlaagje een daardoor 'food safe'. Naast chocolade kun je er ook koekjes of cupcakes in cadeau doen. 

Ik bestempelde een stuk vloeipapier met de tekst 'vrolijk pasen' uit de stempelset Van Alles Wat. En deed deze eerst in het doosje, voordat ik de chocolade erin legde.

De tekst op de voorzijde komt uit de Nederlandse stempelset Voorjaarswensen (hoe toepasselijk!). De labels zijn gestanst uit het designer papier en Whisper White Cardstock met de Stiched So Sweetly stansen.

Alle gebruikte materialen vind je aan het einde van dit bericht. Voor vragen, informatie of bestellingen kun je me altijd mailen: mail@stampinclubnederland.nl

Ik help je graag!

Een hele fijne en zonnige Paasdag
en tot stempels!

Yvonne
x


Baker's Boxes
[147899]
€ 8,50
Daisy Punch
[143713]
€ 22,00

Geen opmerkingen: