donderdag 16 april 2020

Stampin' Up! Doorkijkkaart - Wishing You Sunshine & Happiness


Dit modelletje was de eerste kaart die ik maakte tijdens de Facebook Live in de StampinClub VIP-groep. In deze groep ga ik elke week live, sinds ik de workshops tijdelijk heb moeten aflassen. 


Ik ben gek op 'funfolds'. Kaarten met een aparte vouw of leuk interactief element.

Ik heb van de Facebook-live ook een video gemaakt, die je kunt zien op mijn YouTube-kanaal.

Daarin laat ik nog een heel aantal andere voorbeelden zien, die ik maakte.

 


Voor deze kaart gebruikte ik de Honey Bee Bundel uit de Januari-Juni 2020 mini-catalogus. De basis is Crushed Curry, Whisper White en Basic Black.


De bloemen aan de binnenzijde zijn op de stempel ingekleurd met Stampin' Write Markers Melon Mambo en Old Olive en daarna afgedrukt.


Alle gebruikte materialen vind je onderaan dit bericht. Uiteraard allemaal verkrijgbaar via StampinClubNederland.

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X


Honey Bee Bundle
[153792]
€ 49,50

Geen opmerkingen: