zondag 17 mei 2020

Nieuwe Stampin' Up! catalogus en In Colors 2020-2022


Hoi! 
Ik hoop dat je een heerlijk weekend hebt gehad en lekker hebt kunnen genieten van de zon.

Ik ben dit weekend volop bezig geweest met de voorbereidingen van de nieuwe Stampin' Up! jaarcatalogus. Afgelopen week kreeg ik ze binnen!

Het is wederom een mooie gids geworden; een bron van inspiratie en creativiteit. Behalve de gidsen kwamen ook de eerste nieuwe producten binnen, die ik op 5 mei al mocht voorbestellen uit die nieuwe gids. 

Onder meer het nieuwe karton en designer papier van de In Colors 2020-2020! 
Dit zijn de nieuwe kleuren: 




Magenta Madness
Just Jade
Misty Moonlight
Cinnamon Cider
Bumblebee

Prachtig kleuren, vind je niet!? Heerlijk ook weer die leuke namen. 
Net of je in een snoepwinkel bent ;-)

IN COLORCLUB 2020-2022
Zoals elk jaar kun je je ook dit jaar weer opgeven voor de In ColorClub 2020-2022. Hieronder vind je meer informatie:




Alle informatie over de kosten en de voorwaarden vind je in <dit document> of klik op een van de bovenstaande foto's.

Aanmelden
Doe je mee? 
Stuur me dan een mail via: mail@stampinclubnederland.nl


Je kunt vanaf nu ook de nieuwe Stampin' Up! jaarcatalogus bestellen. 
Deze gaat vanaf 3 juni 'live'


Al eerder nieuwe producten kopen?
Wil je nu alvast producten bestellen uit de gids? 

Je betaalt € 129,00 en mag het pakket helemaal samenstellen met producten t.w.v € 175,00. Als dat geen toffe deal is......

 


Bij vragen kun je me altijd mailen; ik help je graag.

Ik wens je een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X




Geen opmerkingen: