woensdag 24 juni 2020

Bloghop Stempel Schatten - Stampin' Up! Posted For You


Voor de bloghop Stempel Schatten delen we met een groep enthousiaste Stampin' Up collega's inspirerende projecten, die we maken met de 'pareltjes' uit de Stampin' Up! collectie. 

Deze 'pareltjes' heb je wellicht over het hoofd gezien en/ of zijn door de komst van een nieuwe catalogus een beetje naar de achtergrond zijn geraakt. En dat terwijl ze zo mooi, leuk en veelzijdig zijn.

Het thema deze maand is: 
Favorieten uit de Jaarcatalogus 2020-2021

Ik heb meer favorieten en de set waar ik mee gewerkt heb, staat hoog in het lijstje: Posted For You bundel


Eerder deze maand hield ik een online stempelparty. Met de gastvrouw had ik al een afspraak staan, die helaas niet op locatie kon doorgaan. Dus spraken we online af. Dat was erg geslaagd en super gezellig!

De bestellingen werden kort daarna bezorgd en verdeeld. En ik maakte voor aan de tasjes deze frisse dank-je-wel labels.


De bundel Posted For You is een erg leuk en betaalbaar productpakket. Dit pakket bestaat uit een stempelset en bijpassende Rectangular Postage Stamp Punch

De stempelset bevat 7 cling stempels, waarvan 3 teksten in sierlijk lettertype en 4 lieve, kleine afbeeldingen.


Je kunt deze bundel ook gratis kiezen bij aanschaf van een startpakket. Klik <HIER> voor meer informatie.


Korte beschrijving, tips & trucs
De basis van het label bestaat uit een stuk Whisper White kaartkarton van 15 x 5 cm.

Hierop heb ik een stuk van het gave Artistry Blooms Designer Series Paper geplakt. Dit artistieke, dubbelzijdige papier bevat rijkgekleurde patronen. Daar hou ik van!

De kant van het papier dat ik gebruikte, heeft een prachtig kleurverloop in paars/ roze tinten. Zo lijkt het alsof je het zelf hebt bewerkt met de Inkt Blending-techniek. Hoe leuk is dat!?


Ik gebruikte 2 kleuren inkt: Gorgeous Grape en Melon Mambo en stempelde op het Designer Papier de zgn. postzegel stempel.

De afbeeldingen met de vogeltjes heb ik in 2 tinten gestempeld met behulp van de Rock 'n Roll-techniek:

  • Beinkt de stempel eerst met de lichtste inktkleur, in dit geval Melon Mambo. Je drukt de stempel niet af.
  • Meteen daarna druk je voorzichtig (!) alleen de randen van de net beinkte stempel op de donkere inktpad, in dit geval Gorgeous Grape. Dit doe je in een ronddraaiende beweging.
  • Daarna druk je de stempel af op Whisper White kaartkarton





Daarna is de afbeelding geponst met de rechthoekige postzegel pons en op het label geplakt. De ene direct op het label, de ander iets verhoogt met Stampin' Dimensionals. En tot slot nog een gaatje voor een lintje om het geheel af te maken.

Een overzicht van alle gebruikte materialen vind je door op onderstaande button te klikken.



Om te zien welke andere producten favoriet zijn uit de jaarcatalogus, kun je verder 'hoppen' door op de naam onder die van mij (Yvonne Neefjes) te klikken. 



Veel plezier met het vervolg!

Een fijne dag en tot stempels

Yvonne
X


5 opmerkingen:

yvon van heugten doensen zei

Zeer mooie label Yvonne, leuke techniek ook.

Groetjes Yvon

Annette Elias-de Kijkkast zei

Supermooie labels Yvonne, en toch niet moeilijk te maken! Erg mooi gecombineerd, deze bundel met dit papier!

Margriet Siekman zei

Wat een leuke labels! En het Dsp maakt je het ‘makkelijk’ te blenden😜. Deze set rolt ook zeker mijn mandje nog wel in...

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooie labels Yvonne! Leuke techniek heb je gebruikt! x

Durvina zei

Heel leuk gemaakt en die pons.... zo gaaf!

Groetjes, Durvina