donderdag 11 juni 2020

Feel Good Stampin' Bloghop - Happy Mail!



Hallo en welkom bij een nieuwe Bloghop van het Feel Good Stampin' Designteam. Elke 2e donderdag van de maand kun je hoppen langs de websites van de 12 leden van het team. 

We hebben allemaal ons best gedaan om inspirerende projecten te maken. En van elk project is een beschrijving gemaakt in de vorm van tekst, foto's of video. Zo kun je zelf ook met een goed gevoel aan de slag met de producten van Stampin' Up!

Het thema deze maand is: Happy Mail!

Letterlijk 'blije post'. Post waarvan je een lach op je gezicht krijgt, zodra je het open maakt. Nu word ik altijd wel blij van een (zelfgemaakt) kaartje in de brievenbus. Helemaal als ik het niet verwacht. 


Van het kaartje dat ik voor deze bloghop maakte krijgt de ontvanger ook een lach op zijn of haar gezicht. Dat weet ik zeker!

Het papier en de stempels doen natuurlijk al heel veel, waardoor het een vrolijk, zonnig kaartje is geworden.



FUN FOLD KAART
Ik maakte deze Kaart In Een Omslag. 
En ik gebruikte daarvoor de allernieuwste Nederlandse stempelset Bijzondere Zonnebloemen en het vrolijke Designer Paper Flowers for Every Season

Alle producten zijn te vinden in de nieuwe Stampin' Up! Jaarcatalogus 2020-2021 en in mijn webwinkel; een compleet overzicht vind je <HIER>.



PROJECTBESCHRIJVING
In de projectbeschrijving -die je via onderstaande button kunt bekijken & downloaden- vind je de video met stap-voor-stap beschrijving. Daarin laat ik ook een leuke stempeltechniek zien!




De basis van de kaart is een omslag met daarin een losse kaart om iets leuks en/of liefs te schrijven voor de ontvanger, zodat het een echte Happy Mail wordt!


Tijd om verder te 'hoppen' naar mijn collega-designteamleden om te zien wat voor gezellige Happy Mail zij hebben gemaakt. Je klikt op de naam onder die van mij (Yvonne Neefjes - StampinClubNederland) om verder te gaan.




Veel plezier en tot stempels!

Yvonne
X








8 opmerkingen:

Lotte zei

wat een leukerd! Die ga ik zeker een keer maken - dank je voor de inspiratie

Danielle zei

Wat een ontzettend leuke fun fold! Heel vrolijk en zomers.

Durvina zei

Wat grappig! We zijn allebei met de zonnebloemen aan de slag gegaan en wat zijn de resultaten dan zo verschillend!
Heel gaaf gedaan.

groetjes, Durvina

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een mooie kaartjes Yvonne! Ik ben zelf meer van het blauw, maar de groene is ook mooi! Lieve groetjes, Yvonne

Anne-Marie zei

Wat een leuk model kaart. Mooi met de zonnebloemen, lekker vrolijk.

Wilma de Korte zei

Super vrolijke kaarten waar je blij van wordt! Gaaf gedaan Yvonne :-)

Janneke zei

Dat ziet er heel mooi uit Yvonne ;O)

De Stempelolifant zei

Wat een leuk idee zo, ga ik Ook zeker een keertje maken, en tja die zonnebloemen blijven gaaf!