woensdag 17 juni 2020

Stampin' Up! Playing with Patterns - Four Sheet Wonder-techniek



Vandaag een bericht, waarin ik je de resultaten laat zien van een variant op de one sheet wonder-techniek. De variatie is dat ik voor deze kaarten 4 vellen Designer Series Paper gebruikt heb van 15,2 x 15,2 cm (6"x6").

In totaal kun je 6 kaarten maken. En ik maakte nog een 7e kaart van de laatste strookjes.



Ik gebruikte het vrolijke papierblokje Playing With Patterns. Deze papierlijn bevat 48 velletjes papier in het formaat 15,2 x 15,2 cm (6"x6"). 


Als eerste sneed ik het papier in stroken en maakte deze 4 driehoek-kaarten.


Met de Tailored Tag Punch ponste ik wat labels en stempelde er een tekst uit de Nederlandse stempelset Knuffels op Papier op.


Van de overgebleven stroken Designer Papier sneed ik vervolgens nog 4 stroken en maakte deze Zonnestralen-kaart. 

Je kunt een staande versie maken, zoals hieronder.


Of een liggende versie, zoals deze.

Verder kun je ervoor kiezen om de stroken tegen elkaar aan te plakken of met wat tussenruimte op te plakken.


Tot slot sneed ik de laatste stroken papier in kleinere stroken en maakte nog deze kaart:


Toen had nog een aantal hele kleine strookjes over, die ik natuurlijk niet weg kon gooien. Ik maakt er nog dit allerlaatste kaartje van.


Altijd handig zo'n voorraadje verjaardag kaarten :-).

GRATIS PROJECTBESCHRIJVING ONTVANGEN?
Bestel je 1 of meer papierlijnen uit de Stampin' Up! collectie, dan ontvang je van mij de GRATIS stap-voor-stap beschrijving om deze kaarten te maken.

Alle gebruikte materialen vind je door op onderstaande button te klikken. Bestellen kan eventueel per e-mail: mail@stampinclubnederland.nl


Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X


Geen opmerkingen: