vrijdag 19 juni 2020

Staande Driehoek kaart - Stampin' Up! Tasteful Touches

*Er staat weer een nieuw filmpje op mijn YouTube-kanaal* 

Afgelopen weken ben ik tussen de bedrijven door aan de slag gegaan met de nieuwste materialen uit de Stampin' Up! Jaarcatalogus 2020-2021. En ooow, wat staan er weer leuke stempels, stansen en papierlijnen in!

Een van de stempelsets, waar ik gelijk voor viel en die ik in mijn Pre-order koos, is de Tasteful Touches stempelset (ik zeg de hele tijd Tasteful Textures..zal wel in de war zijn met een andere set die ooit in de collectie zat..hahaha).


Vandaag heb ik weer een leuke Funfold kaart om te laten zien, waar ik de materialen uit de productlijn In Good Taste voor gebruikte.
 Je vindt deze producten op pagina 122-124 van de catalogus.



In onderstaande video leg ik je stap-voor-stap uit hoe ik de kaart gemaakt heb. Daarin leg ik onder meer kort uit hoe ik de houten elementen uit de productlijn heb bewerkt met goud embossingpoeder.



De kaart is een superleuk modelletje, waar je naar hartelust mee kunt variëren voor wat betreft leuke papieren en stempels.

Een lijst van gebruikte materialen vind je door op onderstaande button te klikken. Je kunt nu snel en eenvoudig direct bestellen en met Paypal betalen in mijn nieuwe webwinkel. 



Liever per e-mail bestellen? Dat kan ook! 
Stuur je mail naar: mail@stampinclubnederland.nl
Ik help je graag!

Wil je op de hoogte blijven van de video's die ik regelmatig plaats? Abonneer je dan op mijn YouTube-kanaal en laat gerust "een duimpje" omhoog achter ;-).



Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne

X


















Geen opmerkingen: