zaterdag 6 juni 2020

Nieuw! Stampin' Up! Eeuwig Groen Collectiepakket


Weelderig groen, gecombineerd met een vleugje goud....
Dat is de productcollectie Eeuwig Groen. Ik combineerde het mooie Designer Papier, de stempels (in het Nederlands!) en de stansen uit deze collectie met elkaar op deze kaart.


Korte beschrijving 
  • De kaart bestaat uit een basis van Whisper White Cardstock (21 cm x 14,9 cm) 
  • Daarop is een stuk gekleurd kaartkarton geplakt in de kleur Pretty Peacock (10 cm x 14,4 cm).
  • En daarop een stuk Designer Series Paper Forever Greenery (9,5 cm x 13,9 cm).
  • Is stempelde wat takken in Pear Pizzaz en stanste deze uit.
  • En is stanste alleen wat takken uit Pretty Peacock kaartkarton
  • Uit het gouden lasergesneden papier gebruikte ik een element en plakte deze op de kaart.
  • Ik gebruikte dit element als mal om een witte zeskant te maken, waarop ik de tekst 'Hallo' diverse malen stempelde, zonder de stempel opnieuw te beinkten.
  • Op een stukje gekleurd kaartkarton stempelde ik de tekst met Versamark en bewerkte deze met wit embossingpoeder. Daarna stanste ik de tekst uit met de Label Punch.
  • Het witte zeskant is iets verhoogd opgeplakt met Stampin' Dimensionals.
  • De takjes rangschikte ik onder en tussen de labels. 


Aan het einde van dit bericht vind je alle gebruikte materialen.
Heb je vragen? Laat het me weten, ik help je graag!



Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X


 
Pear Pizzazz Classic Stampin' Pad
Pear Pizzazz Classic Stampin' Pad
[131180]
€ 8,00

Geen opmerkingen: