woensdag 3 juni 2020

Het is zover! - Stampin' Up! 2020-2021 Jaarcatalogus is live

Vandaag is het zover!

De nieuwe Stampin' Up! Jaarcatalogus 2020-2021 is van start gegaan. Deze bron van creativiteit en inspiratie staat bol van prachtige en exclusieve stempels, inkten, papier en meer. 

Vanaf vandaag zijn alle materialen uit deze catalogus bestelbaar!
Hieronder vind je de digitale versie van de gids.

NIEUWE WEBSHOP
Je kunt ook bestellen via mijn vernieuwde Nederlandse webshop!
24 uur per dag/ 7 dagen per week. En je kunt nu snel en eenvoudig online afrekenen met Paypal. Dus geen Credit Card meer nodig.

Op de pagina Stampin' Up! bestellen vind je meer informatie.


Catalogus aanvragen
Liever een papieren exemplaar in de brievenbus ontvangen?
Mail me even: mail@stampinclubnederland.nl
Tegen een vergoeding van € 5,00 stuur ik je een exemplaar toe samen met de mini-gids voor startende stempelaars/ creatievelingen.
Dit bedrag ontvang je terug, wanneer je een bestelling bij StampinClubNederland plaatst van minimaal € 25,00.

De mini-gids voor startende stempelaars/ creatievelingen:


Kick-off party Jaarcatalogus!
Om de lancering van de nieuwe Stampin' Up! catalogus te vieren, is er deze maand een hele leuke Kick-off van de Jaarcatalogus!
Je ontvangt namelijk bij een minimum besteding van € 275,00 extra Stampin' Rewards bovenop de Rewards die je normaal ook krijgt.

Bijvoorbeeld: Wanneer de totale bestellingen samen € 275,00 bedragen. Dan ontvang je sowieso 10% van dit bedrag aan Hostess-Rewards. En daar bovenop ontvang je dus deze maand nog eens EXTRA € 27,00. Dat is bijna € 55,00 GRATIS producten kiezen. Hoe leuk is dat!? 


Boek nu een (online) stempelparty 
Je kunt een (online) stempelparty met mij boeken. We spreken een datum af, je nodigt een aantal vrienden & bekenden uit die het leuk vinden om creatief bezig te zijn en ik bereid 2 projecten voor die we gaan maken. E.e.a. kan online plaatsvinden of ik kan bij jou thuis komen (mits we de maatregelen kunnen handhaven, uiteraard).

Bestel samen
Een andere optie is dat je met een paar vriendinnen een bestelling doet. Dan kunnen jullie de verdiende Rewards samen delen en ieder een GRATIS product van je keuze bestellen.

Klik op onderstaande flyer voor meer informatie. 


Kortom, er valt weer veel te beleven bij Stampin' Up! in juni.

Heb je vragen of wil je meer informatie? Laat het me weten door een mail te sturen: mail@stampinclubnederland.nl
Ik help je graag.

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X








Geen opmerkingen: