maandag 1 juni 2020

Stampin' Up! Best Dressed Pop-up Giftcard holder



De productlijn Best Dressed uit de Stampin' Up! Januari-Juni 2020 Mini-catalogus is een van mijn favorieten. Vooral het Designer Series Paper is zo tof! Een poosje geleden maakte ik deze leuke Pop-Up Giftcard Holders.


Leuk om op deze manier een Fashioncheque of cadeaukaart van een favoriete parfumerie cadeau te doen. Of gewoon geld. Dat geeft net even wat gezelliger.


Het oorspronkelijke idee voor deze Cadeaukaart houder heb ik eens gezien op het blog van Caroline Helwigh Wright. De afmetingen in cm vond ik later op Online Stampin Party.

YouTube: Stap-voor-stap beschrijving
Ik heb een video gemaakt met een stap-voor-stap beschrijving voor het maken van deze Pop-UP Giftcard Holders. Deze vind je <HIER> op mijn YouTube-kanaal.




Ik ben blij dat de stempelset Dressed to Impress en bijpassende stansen All Dressed Up in de jaarcatalogus terugkomen. Je kunt ze dan alleen niet meer als bundel aanschaffen en profiteren van 10% korting. Dat kan alleen vandaag en morgen nog. En dat is toch mooi meegenomen ;-).

Helaas gaat het Designer Series Paper Best Dressed wel definitief uit de collectie verdwijnen. De pakketjes papier met 48 vellen in te gekke en vrolijke patronen is nog beperkt voorradig. En ook alleen vandaag en morgen nog.


Hieronder vind je een overzicht van de gebruikte materialen. 
Voor sommige producten geldt zolang de voorraad strekt en op=op. 
Onder meer het Designer Papier en het lint is nog bestelbaar t/m 2 juni.

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X

 
Dressed To Impress Photopolymer Stamp Set (English)
€ 22,00
All Dressed Up Dies
€ 42,00
Dressed To Impress Bundle (English)
€ 57,50
Blackberry Bliss Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Crushed Curry Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Mossy Meadow Classic Stampin' Pad
€ 9,00
Best Dressed 6" X 6" (15.2 X 15.2 Cm) Designer Series Paper
€ 14,00
Purple Posy A4 Cardstock
€ 10,50
Petal Pink A4 Cardstock
€ 10,50
Whisper White A4 Card Stock
€ 11,75

Geen opmerkingen: