vrijdag 29 mei 2020

Fun Fold Pijl-kaart - Stampin' Up! Magnolia Lane

Vandaag staat er weer een nieuw filmpje op mijn YouTube-kanaal!




Het filmpje is een bewerking van een Facebook Live Workshop, die ik onlangs heb gedaan in de StampinClub VIP-groep.


Het ziet er ingewikkeld uit en is zeker niet moeilijk om te maken!
Met de stap-voor-stap uitleg van het filmpje kun je er zelf ook mee aan de slag. Ik ben nieuwd naar je creatie!


Ben je nog geen klant en wil je ook lid worden van deze gezellige groep? Plaats dan je bestelling Stampin' Up! materialen via mijn Webshop of stuur me een e-mail: mail@stampinclubnederland.nl

In deze enthousiaste groep deel ik nieuwtjes, laat ik je de nieuwste materialen zien en geef ik je tips & trucs. Er worden gemaakte Stampin' Up! projecten gedeeld. Er is wekelijks een live-workshop van leuke vouwkaarten en cadeauverpakkingen. En ik organiseer af en toe een leuke uitdaging en verloot een mooie prijs. 
Kortom, veel leuke extra's! 

Ben je al klant en nog geen lid? Mail me dan ook even. 
Ik stuur je graag een uitnodiging!


Alle gebruikte materialen voor deze kaart vind je onderaan dit bericht. NB. de materialen zijn nog bestelbaar t/m 2 juni a.s. of zolang de voorraad strekt. Wil je dit schitterende papier nog bestellen, wacht dan niet te lang.



Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X

 

Geen opmerkingen: