woensdag 27 mei 2020

Bloghop Stempel Schatten - Stampin' Up! Country Club Mannenkaarten

Het is vandaag de 4e woensdag van de maand en dus...tijd voor een nieuwe Bloghop van het team Stempel Schatten.

Voor de bloghop Stempel Schatten maken we gebruik van de pareltjes uit de Stampin’ Up! collectie, die je wellicht over het hoofd hebt gezien en/ of die door de komst van een nieuwe catalogus een beetje naar de achtergrond zijn geraakt.

Thema
Met Vaderdag voor de deur is het thema deze maand: Mannenkaarten
Hieronder vind je mijn bedrage.


Ik maakte een variant op de Doorkijk kaart, die ik eerder al eens maakte. Het is zo'n leuk modelletje! Ik heb er ook een video van gemaakt en deze vind je op mijn YouTube-kanaal. 

Wil je op de hoogte blijven van nieuwe projecten die ik maak met een stap-voor-stap beschrijving? Abonneer je dan op mijn YouTube-kanaal. En je mist niets meer!


Terug naar de kaart. Ik gebruikte als basis een stuk Night of Navy Cardstock en combineerde dat met Poppy Parade Cardstock en dit kleurrijke papier uit de Country Club Designer Series Paper.


Het papier bevat ook een aantal vellen met getekende afbeeldingen. Deze gebruikte ik achter het ovale venster. En tot slot, nog wat Country Club Elements - houten accenten in het thema Golf- om het af te maken. Een complete lijst met gebruikte materialen vind je onderaan dit bericht. 

Voor nog meer Vaderdag inspiratie kun je verder 'hoppen' door op de volgende naam klikken onder die van mij (Yvonne Neefjes - StampinClubNederland).








Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X

3 opmerkingen:

elly zei

Wauw wat een leukerd! Gr.Elly

Annette Elias-de Kijkkast zei

Mooie kaart Yvonne, mannelijk, en toch kleurrijk. Ik ben echt gek op dit dsp! Dat doorkijkje maakt het nog net wat specialer!

Yolanda Pasterkamp zei

Hoi Yvonne,
Wat grappig om te zien dat jij ook geen stempel gebruikte. Het hoef niet eens altijd inderdaad omdat er zoveel mogelijkheden zijn!
Leuke kaart en bedankt voor de video/inspiratie!
Liefs, Yolanda