donderdag 9 juli 2020

Feel Good Stampin Bloghop - Rainbows & Butterflies




Hallo! Welkom bij de Feel Good Stampin Bloghop van de maand juli. Elke 2e donderdag van de maand kun je hoppen langs de websites van de leden van het Feel Good Stampin' Designteam.

We hebben allemaal inspirerende projecten gemaakt en van elk project is een beschrijving in de vorm van tekst, foto's of video. Zo kun je zelf ook met een goed gevoel aan de slag met de producten van Stampin' Up!

Het thema van deze maand is: Rainbows & Butterflies

Hieronder mijn bijdrage:


Zijn die regenboog kleuren niet gaaf! 

Ik heb de achtergrond gemaakt met behulp van de handige nieuwe Waterpenseel en stempelinkt en voor de vlinders gebruikte ik de Heatembossing-techniek.

Via onderstaande button kun je de stap-voor-stap-video bekijken in de projectbeschrijving inclusief gebruikte materialen. 

De beschrijving kun je downloaden en opslaan, zodat je er ook later nog mee aan de slag kunt gaan.



In de stap-voor-stap video laat ik je nog 2 bonuskaarten zien die ook maakte met dezelfde technieken.





Benieuwd naar de andere Rainbows & Butterflies-projecten? Hop dan snel verder door op de naam onder die van mij (Yvonne Neefjes - StampinClubNederland) te klikken.



Veel plezier en tot stempels!

Yvonne
X


Bestellen kan ook per e-mail.
(Betaling per bankoverschrijving, betaalverzoek of tikkie).


BONUSDAGEN
Alleen in juli ontvang je voor elke € 60,00 die je besteld een kortingscode t.w.v. € 6,00.



5 opmerkingen:

kaneeltje zei

Wat een mooie kaarten! En gelijk gezien dat de nieuwe waterpennen handig zijn, had ze net besteld.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hele gave kaarten Yvonne! Heel mooi gedaan!

Lotte zei

Prachtige kaarten! Dank voor het delen

Durvina zei

Wat een leuke kaarten heb jij gemaakt met dit thema!
Ik ben ook dol op deze regenboogkleuren, fantastich!!

liefs, Durvina

DB zei

Prachtige kaarten en super gave techniek. Bedankt voor het delen.
Groetjes,
Danielle