vrijdag 31 juli 2020

Mannen kaarten - Stampin' Up! In Good Taste


Hey, hoi! Heb je mijn bericht van afgelopen dinsdag gezien? Daarin liet ik een Z-fold kaart en Ruiten doosje zien. Gemaakt met het Product pakket In Good Taste. 


Die projecten van dinsdag, bevatten veel roze. En vandaag laat ik je zien, dat de materialen uit het Product pakket ook heel geschikt zijn om een versie voor mannen te maken.


En met de restjes Designer Series Paper maakte ik nog deze kaart volgens de Scrappy Strip Technique van een Australische collega-demonstrator Bruno Bertucci.

Alle gebruikte materialen vind je door op onderstaande banner te klikken.



Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X

************

Sparen voor kortingsvouchers

Alleen nog t/m 3 augustus a.s. kun je bij (elke) besteding van € 60,00 een kortingsvoucher verdienen t.w.v. € 6,00. 

Volgende maand kun je de verdiende vouchers dan verzilveren voor korting op Stampin' Up! producten. Bijvoorbeeld uit de nieuwe mini-catalogus!
En je mag zoveel vouchers verzilveren als je wilt. Hoe leuk is dat!?



Ontvang de nieuwe mini-catalogus!

Vanaf 4 augustus a.s. kun je bestellen uit de nieuwe 2020 augustus-december mini catalogus. Deze staat boordervol inspiratie voor de leukste herfst-, winter- en kerstprojecten.

Ontvang de catalogus GRATIS bij een bestelling of vraag 'm nu aan*!
Per e-mail: mail@stampinclubnederland.nl

*Ik vraag een tegemoetkoming in de verzendkosten van € 3,95. 
Dit bedrag wordt in mindering gebracht bij een eerste bestelling die je plaatst via StampinClubNederland. 

Geen opmerkingen: