dinsdag 28 juli 2020

Ruitendoosje - Stampin' Up! In Good Taste Product pakket


Hey, hoi en welkom op mijn blog. Ongelooflijk dat het alweer eind juli is en we bijna in augustus zitten! 

Dat betekent dat de jaarcatalogus al bijna 2 maanden live is. En inmiddels zijn ook de gidsen voor herfst-/ winter de deur uit. Heb jij nog geen gids ontvangen? Laat het me weten, dan stuur ik er eentje toe (zie de informatie onderaan dit bericht).



Hoe dan ook, vandaag heb ik 2 projecten om te laten zien. Eind vorige maand organiseerde ik samen met een aantal Duitse Stampin' Up! collega's een Online Catalogus Party.

Iedereen presenteerde een Product pakket uit de catalogus en maakte met de materialen uit het pakket dit Ruiten doosje en een Z-foldkaart.


Dit is de uitwerking van mijn Z-foldkaart.


Van alle variaties van de Z-fold kaart en het Ruiten doosje is een beschrijving. Dit document in PDF-formaat ontvang je GRATIS bij bestelling van een stempelset of bundel uit de Jaarcatalogus.

Een overzicht van de gebruikte materialen vind je door op onderstaande banner te klikken.

Heb je vragen of wil je meer informatie?
Laat het me weten, ik help je graag!




Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne 

X

************

Sparen voor kortingsvouchers

Alleen nog t/m 3 augustus a.s. kun je bij (elke) besteding van € 60,00 een kortingsvoucher verdienen t.w.v. € 6,00. 

Volgende maand kun je de verdiende vouchers dan verzilveren voor korting op Stampin' Up! producten. Bijvoorbeeld uit de nieuwe mini-catalogus!
En je mag zoveel vouchers verzilveren als je wilt. Hoe leuk is dat!?



Ontvang de nieuwe mini-catalogus!

Vanaf 4 augustus a.s. kun je bestellen uit de nieuwe 2020 augustus-december mini catalogus. Deze staat boordervol inspiratie voor de leukste herfst-, winter- en kerstprojecten.

Ontvang de catalogus GRATIS bij een bestelling of vraag 'm nu aan*!
Per e-mail: mail@stampinclubnederland.nl

*Ik vraag een tegemoetkoming in de verzendkosten van € 3,95. 
Dit bedrag wordt in mindering gebracht bij een eerste bestelling die je plaatst via StampinClubNederland. 



Geen opmerkingen: