zaterdag 25 juli 2020

Stampin' Up! Beautiful Friendship - Swapkaart

Hey, hoi, leuk dat je weer even op mijn blog komt kijken. Dit weekend is mijn vakantie begonnen. Yahoo! Heerlijk, 3 weken vrij! 

Vandaag wil ik je een kaart laten zien die ik maakte voor de Online Stampin' Party NL. 


Na inschrijving voor de swap ontvang je een beschrijving van het te maken project. De basis is dus bij iedereen gelijk en de uitwerking maakt iedereen naar eigen smaak. Leuk om dan te zien hoe verschillend de uitwerkingen allemaal geworden zijn.


Ik heb voor mijn kaart de stempelset Beautiful Friendship gebruikt. En combineerde dat met de achtergrond stempel All Wired Up.

Deze heb ik op een stuk Smoky Slate kaart karton afgedrukt met Versamark Inkt en bewerkt met wit embossingpoeder. Om de kleur van het grijze kaart karton wat zachter te maken sponste ik er overheen met Whisper White Craft Inkt en een sponge dauber.


Op de verticale strook plakte ik een stukje Ornate Garden Specialty Designer Series paper. En op de rechthoek de bloemen uit de stempelset Beautiful Friendship. Hierbij gebruikte ik de Masking Techniek.


En om het helemaal af te maken, stempelde ik ook wat bloemen op de envelop. Het past helemaal bij de kaart en ziet er in de brievenbus net even wat gezelliger uit. Niet bestempeld de envelop. Jij wel? 

Een lijst met gebruikte materialen vind je door op onderstaande banner te klikken. 

Vragen of meer informatie nodig? Ik help je graag!



Ik wens je een mooie dag toe.

Tot stempels!

Yvonne 
X


***************

Sparen voor kortingsvouchers

Alleen nog t/m 3 augustus a.s. kun je bij (elke) besteding van € 60,00 een kortingsvoucher verdienen t.w.v. € 6,00. 

Volgende maand kun je de verdiende vouchers dan verzilveren voor korting op Stampin' Up! producten. Bijvoorbeeld uit de nieuwe mini-catalogus!
En je mag zoveel vouchers verzilveren als je wilt. Hoe leuk is dat!?



Ontvang de nieuwe mini-catalogus!

Vanaf 4 augustus a.s. kun je bestellen uit de nieuwe 2020 augustus-december mini catalogus. Deze staat boordervol inspiratie voor de leukste herfst-, winter- en kerstprojecten.

Ontvang de catalogus GRATIS bij een bestelling of vraag 'm nu aan*!
Per e-mail: mail@stampinclubnederland.nl

*Ik vraag een tegemoetkoming in de verzendkosten van € 3,95. 
Dit bedrag wordt in mindering gebracht bij een eerste bestelling die je plaatst via StampinClubNederland. 

Geen opmerkingen: