woensdag 23 september 2020

Bloghop Stempel Schatten Sketch - Love and light to you



Hallo en welkom bij een nieuwe Stempelschatten bloghop. Gezellig dat je op mijn blog bent aangekomen!

Tijdens de bloghop Stempel Schatten inspireren we je elke 3e woensdag van de maand met leuke projecten. Hiervoor gebruiken we zoveel mogelijk de producten uit de lopende catalogi, die je niet zoveel voorbij ziet komen. Verborgen Stempelschatten dus.

Ik heb de maand augustus even overgeslagen i.v.m. de zomervakantie. En vandaag ben ik weer van de partij. We zijn deze maand aan de slag gegaan met een sketch:


En dit is mijn uitwerking:


Zo'n sketch is makkelijk, omdat het je op weg helpt als je even geen inspiratie hebt. Hoe handig! En tegelijkertijd kan het ook lastig zijn. Gelukkig wist ik al gelijk dat ik wilde werken met de Postage Stamp Punch.


Voor de tekst en afbeeldingen heb ik 2 verschillende stempelsets gebruikt. De set Perfectly Plaid, die herken je misschien vast wel. Deze stempelset was vorig jaar ook onderdeel van de collectie. Dit blijft een leuke set met die verschillende kerstboompjes.


De andere set is een nieuwe set uit de Augustus-December Mini catalogus: Sweetest Time.


 Deze set bevat speelse stempels, die je op allerlei manieren kunt gebruiken op een project. Dat zuurstokje is vooral te schattig! En met de bijpassende stansen zijn de mogelijkheden eindeloos.

Bij deze sets passen de traditionele kerstkleuren erg goed. De keuze voor het Designer Series Paper Heartwarming Hugs, met veel rood en groen, was dan ook snel gemaakt.


Door op de onderstaande banner te klikken, vind je een overzicht van alle gebruikte materialen:


Laat je ook inspireren door de creaties van mijn collega's. Klik op de volgende naam onder die van mij (Yvonne Neefjes - StampinClubNederland) om verder te 'hoppen'.


...
Hoe zou jouw uitwerking van de sketch eruit zien? Ik nodig je van harte uit om er ook mee aan de slag te gaan!

Laat je een foto van je creatie achter in een reactie onder dit bericht? Lijkt me leuk!

Veel plezier en tot stempels!

Yvonne
X


Alleen vandaag: 23 september
Klik op de afbeelding voor de geselecteerde stempelsets


Je kunt de stempels met korting ook kiezen als onderdeel van je startpakket. 
Tot eind deze maand kun je nog gebruik maken van deze gave actie bij aanschaf van jouw startpakket.
Meer weten? Klik op de afbeelding.





6 opmerkingen:

Annette Elias-de Kijkkast zei

Wat een heerlijk kerstige kaart! En de postzegelpons doet het er ZO mooi bij! Ook erg leuk de kleine stukjes DSP. Daar wordt het echt een vrolijk geheel van!

kristien Saeys zei

Heeeeeel erg leuk gedaan en alvast een super idee voor de Kerstkaarten. Dankjewel

elly zei

in een woordd: geweldig! Ik hou van kerts, deze kleurcombinatie is lekker fris; prachtige kaart

Yolanda Pasterkamp zei

Zo wordt die set ineens nóg leuker voor mij... verlanglijstje nummer 2...

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Wat een leukerd Yvonne!! SU-per kerstkaartje zo!

Ellen Liefting zei

Leuk om ook deze uitvoering met de postzegel pons te zien. is echt een topper. Mooie kerstkaart Yvonne. Dankjewel voor de inspiratie.