donderdag 17 september 2020

Feel Good Stampin' Bloghop - Tags, Bags & Boxes

  

Hallo en welkom bij een nieuwe Feel Good Stampin' Bloghop! Leuk dat je op mijn blog bent aangekomen. Vorige maand heb ik even overgeslagen i.v.m. de vakantie. Deze maand ben ik weer van de partij! 

Normaal kun je onze bloghop op de 2e donderdag van de maand verwachten. We zijn nu echter een weekje later. En dat mag de pret niet drukken!

Het Feel Good Stampin' Designteam heeft ook deze maand weer haar best gedaan om inspirerende projecten voor je te maken. En van elk project is een beschrijving in de vorm van tekst, foto's of video. Zo kun je zelf met een goed gevoel aan de slag met de producten van Stampin' up!

Het thema deze maand is: Tags, Bags & Boxes

Mijn favoriet! Ik hou namelijk erg van cadeauverpakkingen en doosjes. 

En dit is mijn bedrage:

Ik maakte deze cadeauverpakking voor een chocolade-reep. De kleur van de reep is paars en ik heb mijn papier en inkt hierop aangepast ;-).



Een beschrijving van dit leuke kadoosje vind je door op onderstaande banner te klikken.


De reep zit aan de binnenkant van de verpakking en door het lintje omhoog te trekken komt de reep te voorschijn. 

Door de extra flap lijkt het een langwerpige kaart. Als je deze openklapt, kun je er aan de binnenkant nog een boodschap voor de ontvanger kwijt.


Het leuke is dat ik het winterse papier Snowflake Splendor heb gebruikt. Een van de vellen in het pakket bevat een mooie mix van zachte kleuren (Highland Heather en Pool Party), die perfect bij de choco-reep past. En het lijkt alsof ik het papier zelf heb gekleurd d.m.v. de Inktblending-techniek. Niets is dus minder waar!

En zo zie je dat je dit prachtige papier ook voor heel andere gelegenheden kunt gebruiken. Hoe leuk is dat!


Ik heb slechts 1 kleur inkt gebruikt: Highland Heather. Daarmee heb ik de ballonnen gesponst op de ondergrond en de tekst gestempeld.


Hopelijk heb ik je kunnen inspireren? Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.  Heb je vragen of is er iets niet duidelijk? Laat het me weten!

Tijd om verder te gaan; door op de naam na die van mij te klikken (StampinClubNederland), hop je naar het volgende blog. Veel plezier met het vervolg!


Tot stempels!

Yvonne
X



4 opmerkingen:

DB zei

Wat een mooie schuifverpakking. Die kleuren bij die Milka reep zijn echt 't einde!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Als je hier nog niet vrolijk van wordt als je dit op je verjaardag krijgt! Echt heel leuk!

kaneeltje zei

Een leuke en handige chocoladeverpakking 💜

Durvina zei

Wat ziet dit er vrolijk en feestelijk uit!
Love it!!

groetjes, Durvina