donderdag 10 september 2020

Stampin' Up! In Colorclub 2020 - Een boeketje bedankt

 Inmiddels zijn we alweer bijna halverwege september! Waar blijft die tijd...


De In Colorclub van de maand Augustus is al een poosje geleden verstuurd naar alle deelnemers. Ik heb alleen de kaarten, die ik bij de pakketten heb gestopt, nog niet laten zien. Dus bij deze!



Ik heb deze keer gekozen voor een kant-en-klare kaart met envelop. Dit zijn de Memories & More Cards and Envelops. Ideaal om te gebruiken als je even snel een kaartje wilt maken.


Je ziet dat het allemaal weer perfect matched met de kleuren uit de In Color serie 2020-2022. 

Ik heb een stukje Designer Series Paper op maat gesneden en in het midden op de kaart geplakt.


Uit het bijpassende kaartkarton stanste ik een zonnebloem. En uit Whisper White kaartkarton stanste ik het andere deel van de zonnebloem. Beiden zijn op elkaar geplakt.


De tekst is gestempeld met de bijpassende kleur inkt. En daarna uitgeknipt en in het midden van de zonnebloem geplakt.


En zo heb je in een handomdraai een leuke en vrolijk kaartje.

Voor een overzicht van alle gebruikte producten en materialen, klik je op onderstaande afbeelding.



Ik wens je een fijne dag en tot stempels!


Yvonne

X


*******************************
Kom in mijn team en ontvang GRATIS een extra pakket om gelijk aan de slag te gaan.
 












Geen opmerkingen: