maandag 7 september 2020

Stampin' Up! Gilded Autumn - Herfstworkshop

 Ik ben er eindelijk eens voor gaan zitten om aan de slag te gaan met stempels, inkt en papier. Sinds de vakantie kwam het er steeds niet van of ik stelde het uit wegens gebrek aan inspiratie.

En dit weekend waren er geen plannen en heb ik mijn 'saboteur' even aan de kant gezet en ben aan de slag gegaan. En ik moet zeggen: het ging super!

Onderstaande kaarten heb ik o.a. gemaakt:


Ik maakte nog een aantal andere kaarten, die laat ik in de komende weken voorbij komen.

Deze kaarten zijn in elk geval geselecteerd voor de Herfstworkshop van aankomende vrijdag.


En ik heb er zin in! Het is alweer een half jaar geleden sinds ik de laatste workshop gaf.


Helaas is het bij mij thuis niet zo makkelijk om workshops te organiseren en rekening te houden met de huidige maatregelen. Dus ging ik op zoek naar een locatie. En die heb ik gevonden!



Alle informatie over de workshops (data, tijden en prijzen) vind je op de pagina  Workshopagenda.

Er is voor vrijdag nog een plekje vrij, dus mocht je zin en tijd hebben om aan te schuiven....gezellig! 

Je kunt je aanmelden per e-mail: mail@stampinclubnederland.nl


GRATIS Projectbeschrijving 

Bij een bestelling uit de Stampin' Up! augustus-januari mini-catalogus 2020 (minimaal € 50,00) ontvang je de PDF met beschrijving van deze projecten in je mailbox. 

Of schaf het startpakket aan en kom in het StampinClub-team. Ik deel regelmatig beschrijvingen van leuke kaarten en cadeauverpakkingen met mijn team.

Je ontvangt alleen deze maand een gaaf extra pakket bij je startpakket. Alle informatie vind je <HIER>.




Heb je vragen? Laat het me weten!

Ik help je graag. 


Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne

X



Geen opmerkingen: