donderdag 14 januari 2021

Stampin" Up! Feel Good Stampin' Bloghop - Monochrome kaarten

 



Hallo en welkom bij de eerste bloghop van 2021 van het Feel Good Stampin' Designteam!

Een jaar geleden alweer werd ik gevraagd deel te nemen aan dit leuke initiatief. En ik heb er nog steeds veel plezier in om met deze gezellige groep collega's samen te werken en mijn bijdrage aan deze bloghops te leveren!

  En dus kun je ook het komende jaar op elke 2e donderdag van de maand genieten van inspirerende projecten in een bepaald thema.

Van elk project is een beschrijving in de vorm van tekst, foto's of video, die je kunt downloaden. Zo kun je zelf met een goed gevoel aan de slag om de projecten ook te maken.

Het thema deze maand is: Monochroom 

Ik moet zeggen een leuke uitdaging!



Ik heb een aantal fruitige kaarten gemaakt!

De eerste kaart maakte ik met de stempelset Sweet Strawberry uit de januari-juni 2021 mini catalogus. Je vindt deze set op pagina 44. 

Een set waar mijn oog meteen op viel door de heerlijke, felle kleuren die je kunt gebruiken. Daar word ik altijd vrolijk van. Bovendien ben ik gek op aardbeien en mijn dochter werkt ook nog eens op een kwekerij, waar ze tijdens het hele seizoen de heerlijke aardbeien verkoopt. Je snapt dus dat deze set in mijn winkelmandje belandde ;-). 
 
Het is een mooie en voordelige set met veel mogelijkheden. En met de bijpassende pons kun je de aardbei, het kroontje en de blaadjes ponsen. Hoe handig is dat!?

In onderstaande GRATIS projectbeschrijving laat ik je zien hoe ik deze kaart maakte en heb ik ook nog een handige tip voor het gebruik van de bijpassende pons. Tevens vind je er een overzicht van de gebruikte materialen.



Sale-a-Bration
Van 5 januari t/m 28 februari 2021 kun je bij besteding van elke € 60,00 een GRATIS product kiezen uit de Sale-a-Bration brochure.

Eén van deze producten is de bundel bestaande uit de stempelset Berry Blessings en het prachtige Berry Delightful Designer Papier. Deze bundel kun je GRATIS kiezen bij besteding van € 120,00.

En laat dit papier en deze set nu super goed bij aardbeien passen!


Ik maakte nog 2 kaarten in Monochrome stijl met de stempels en het papier uit deze bundel.



 

Voor de andere inspirerende projecten kun je nu verder 'hoppen', door te klikken op de naam onder die van mij (Yvonne Neefjes).

.


Tot stempels!

Yvonne
x

Van 5 januari t/m 28 februari 2020:

Gratis producten bij besteding van elke € 60,00.

****

Gratis Designerpapier t.w.v. € 70,00 bij aanschaf van het Startpakket. Klik <hier> voor meer informatie


5 opmerkingen:

kaneeltje zei

Wat zijn ze fris en fruitig, leuk zo in één tint!

Lotte zei

Heel leuk en fris en fruitig

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een hele mooie serie Yvonne! Leuk gedaan met deze set!

DB zei

Wat leuk! Heel fris en zomers.
Groetjes,
Danielle

Durvina zei

Dit is zo'n mooie bundle!
Bedankt voor de inspiratie!

Groetjes, Durvina