zondag 17 januari 2021

Stampin' Up! Floating & Fluttering - Floating Frame kaarten

 


Afgelopen week en deze week staan de stempelset en stansen Floating & Fluttering centraal bij StampinClubNederland. Zowel op de website als op Facebook en Instagram inspireer ik je met de verschillende projecten, die ik maakte met deze bundel.


Vandaag de allerlaatste kaarten die ik maakte met de productbundel. 


Met de stempelset en stansen kun je een hele leuke techniek doen: de Floating Frame techniek.

Je hebt er geen extra materialen voor nodig, behalve de stempels en de bijpassende stansen, papier en inkt. 


En het leuke van deze techniek is, dat je tegelijkertijd 2 kaarten kunt maken. Hoe leuk is dat!?


Deze techniek en een aantal andere technieken laat ik je vanmiddag om 16.00 uur live zien op mijn Facebookpagina StampinClubNL. Kom je kijken?



Ik hoop tot dan!

Fijne dag en tot stempels

Yvonne
X







Geen opmerkingen: