donderdag 21 januari 2021

Stampin' Up! Sweet Strawberry bundel - Just for you

 


Bij het zien van deze kaart zou je toch gelijk zin krijgen in zo'n heerlijke sappige aardbei, of niet?!


Ik maakte deze verrassende en leuke 'funfold'-kaart een poosje geleden tijdens een live Facebook-workshop in de StampinClub-VIP groep.

Klanten van StampinClubNederland kunnen lid worden van deze groep, waarin we met elkaar zo af en toe gezellig creatief bezig zijn. En daarnaast inspireren we elkaar met creatieve projecten, die gemaakt zijn met de Stampin' Up! materialen.


Zo ga ik maandelijks live en maak ik een leuke kaart met een aparte vouw of een cadeauverpakking. 

Als je deze kaart open vouwt vind je er een klein vakje, waar plek is voor een kaartje, geld of cadeaukaart.

Ik gebruikte het Berry Delightful Designer Papier voor de aankleding van de kaart. Het past perfect bij deze aardbeien set! En deze combinatie maakt er een fleurig geheel van. Je krijgt gewoon zin in het voorjaar!

Sale-a-Bration
Dit papier is onderdeel van een bundel met de stempelset Berry Blessings. En je vindt deze producten in de Sale-a-Brationfolder. 

De bundel is GRATIS te kiezen bij besteding van € 120,00.


De kaart wordt gesloten met een band, waarop ik een label heb geplakt. Deze is gestanst met de Stitched So Sweetly Dies. Vervolgens heb ik op het label de stempels gebruikt uit de set Sweet Strawberry

De aarbeien, bloemetjes en blaadjes stans je makkelijk uit met behulp van de bijpassende Strawberry Builder Pons.

Hieronder vind je alle gebruikte materialen voor deze kaart.

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X



Ook lid worden van de StampinClub VIP-groep? Plaats je bestelling dan in de webshop of per e-mail bij StampinClubNederland. Ik help je graag!

Kies in januari en februari een GRATIS cadeau bij besteding van elke € 60,00.


Of....schaf het startpakket aan voor € 129,00 en stel zelf samen met producten t.w.v. € 175,00! In januari en februari ontvang je GRATIS een exclusief cadeau.
 
Alle informatie vind je <HIER>



 

 


Geen opmerkingen: