maandag 25 januari 2021

Masking Techniek met Stampin' Up! Sweet Strawberry

 


Dit klein, maar fijne kaartje maakte ik tijdens een online team meeting. Elke 2 weken ontmoeten we elkaar via zoom. We bespreken het laatste nieuws, kletsen bij en we maken samen een klein project.

Tijdens de laatste meeting, liet teamlid Ellen ons deze leuke variant op de masking techniek zien met de stempelset Sweet Strawberry.  



Het is in feite een dubbele Masking Techniek. Je hebt hiervoor een dun stuk papier nodig (printerpapier is heel geschikt), waaruit je een vorm stanst. Ik heb hier gekozen voor een cirkel. Deze leg je over een stuk kaartkarton. 

Vervolgens stempel je binnen deze cirkel diverse afbeeldingen. Je stempelt als eerste de afbeelding die vooraan staat. Daarna plak je deze af met een stukje papier (die je er ook weer makkelijk af kunt halen). En je stempelt de volgende afbeelding. Dit herhaal je een aantal keer tot je tevreden bent. 



Ik heb het geheel op een dubbele basiskaart geplakt van 10,5 x 10,5 cm. Aan de binnenkant plakte ik ook een stuk wit kaartkarton. Deze heb ik bestempeld met de tak uit de stempelset.


Tot slot heb ik nog een aardbei, bloemetje en blaadje apart gestempeld en gestanst met de Strawberry Builder pons. Deze plakte ik nog op de voorzijde. Wat strass steentjes maken het geheel af.

Hieronder vind je de gebruikte materialen:



Tot stempels!

Yvonne
X


Kies in januari en februari een GRATIS cadeau bij besteding van elke € 60,00.


Of....schaf het startpakket aan voor € 129,00 en stel zelf samen met producten t.w.v. € 175,00! In januari en februari ontvang je GRATIS een exclusief cadeau.
 
Alle informatie vind je <HIER>


Geen opmerkingen: