woensdag 27 januari 2021

Bloghop Stampin' Up! Stempel Schatten - Een kaartje als hart onder de riem

 


Hallo en welkom bij de eerste Stempel Schatten bloghop van 2021! Ook dit jaar inspireer ik je -samen met het team- graag weer met leuke en mooie projecten, gemaakt met de pareltjes uit de Stampin' Up! collectie. Elke maand op de 3e woensdag, kun je een nieuwe bloghop verwachten.

Voor de projecten maken we zoveel mogelijk gebruik van producten uit de Stampin' Up! collectie, die je niet zoveel voorbij ziet komen. Ze staan wat verdekt opgesteld in de catalogus of zijn naar de achtergrond geraakt door de vele mooie, nieuwe producten. Echte stempel schatten dus. 

Het thema deze maand is:
Medeleven



Voor mijn kaart heb ik de stempelset Wrapped Bouquet gebruikt en de bijpassende stansen Wrapped Flowers Dies. Je kunt ze vinden op blz. 21 van de januari-juni 2021 mini-catalogus. En ik liet me inspireren door de voorbeelden in de catalogus.


De basis is Basic Gray kaartkarton en Smoky Slate kaartkarton. Ik combineerde het met het Well Suited Designerpapier.


Aan de binnenkant stempelde ik een tekst uit de Nederlandse stempelset Hartverwarmend. Deze set is onderdeel van de Sale-a-Bration collectie. Je kunt 'm deze en volgende maand gratis kiezen bij een bestelling van € 60,00.


De afbeelding stempelde ik met Smoky Slate inkt op een stuk wit kaartkarton. Daarna kleurde ik de bloemen in met zachte kleuren met behulp van Stampin' Blends (alcoholmarkers). 
Ik gebruikte de kleuren Flirty Flamingo (licht & donker), So Saffron (licht), Mango Melody (licht) en Highland Heather (licht).

Hoe vind je de wikkel om het bosje bloemen? Ik vind het zooo leuk. Je kunt 'm maken met de stans uit de set. En dan dat schattige labeltje....

In de stempelset vind je een stempel met een afbeelding, die lijkt op een krant. Deze heb ik afgedrukt met Pool Party inkt op het gelijknamige kaartkarton. En vervolgens heb ik, met de stans waarmee je de wikkel maakt, het geheel gestanst.

Benieuwd naar de andere projecten? Klik op de naam onder die van mij om verder te 'hoppen'.

.


Heb je vragen? Laat het me weten!

Veel plezier en tot stempels!

Yvonne
X

Hieronder vind je nog een overzicht van de gebruikte materialen:





5 opmerkingen:

Durvina zei

Wat een mooie kaart en heel leuk de tekst in de binnenkant.

Groetjes, Durvina

Annette Elias-de Kijkkast zei

Gave kaart Yvonne! Deze stempelset is inderdaad een pareltje! Hij ligt bij mij ook klaar. Ontzettend leuk met die wikkel, echt een originele set!

elly zei

mooi! en inderdaad een set die ik nog niet veel gezien heb ( ik heb hem wel gespot in de mini maar "mag"niet van mezelf want ik heb al zoveel bloemensets. Ik vindt het een superleuk en mooi kaartje Yvonne!

Yolanda Pasterkamp zei

Wat een heerlijk boeket, je ruikt het haast. Een superset, ook de achtergrondstempel erin is veelzijdig in te zetten. Mooi werk!

kristien Saeys zei

Ook al zo een prachtige kaart met een heel erg leuke stempelset. Ik twijfelde of ik hem zou nemen maar nu moet hij er toch ook nog bij 😅