vrijdag 29 januari 2021

Stampin' Up! Fun Fold Friday - Kaart met boekenlegger

Wie mijn blogberichten regelmatig leest en/of mij volgt via Social Media weet dat ik graag kaarten maak met een aparte vorm, bijzondere vouw of interactief detail. De zogenaamde Fun Fold Kaarten

VIP StampinClub-Facebookgroep
Vandaag laat ik je een aantal van deze kaarten zien. Ik maakte de kaarten voor de live workshop in de VIP StampinClub-Facebookgroep. Een exclusieve groep speciaal voor mijn klanten & teamleden. Hoe je ook lid kunt worden lees je verderop in de bericht.

In deze groep ga ik regelmatig live met een leuk project en probeer ik regelmatig iets leuks te organiseren. Bovendien ontvang je als eerste, het laatste Stampin' Up! nieuws. 

Het is geheel gratis en bedoeld als een extraatje om mijn klanten te bedanken dat ze mij als hun demonstratice hebben gekozen. Daarnaast hebben we onderling gezellig contact en laten we elkaar zien wat we gemaakt hebben met de Stampin' Up! materialen.


Dit zijn superleuke kaarten om te maken en niet moeilijk. Je kunt er allerlei mooie designpapieren voor gebruiken. En apart detail is de boekenlegger aan de zijkant van de kaart! 


Ik gebruikte voor de aankleding van mijn kaarten de schitterende papierlijn Fine Art Floral. En combineerde dit met de passende stempelset & stansen uit de Art Gallery Bundel.


Op de kaart hierboven en de andere donkerrode kaart (Merry Merlot), heb ik ook nog gewerkt met het leuke Gilded Leafing Embellishment. Superleuk spul met heel veel toepassingen!

GRATIS STAP-VOOR-STAP BESCHRIJVING
Bestel je jou Stampin' Up! materialen via mij en is je bestelling € 60,00 of meer, dan ontvang je de stap-voor-stap beschrijving van deze kaarten GRATIS. En mag je ook nog een GRATIS product kiezen uit de Sale-a-Bration brochure. 
Dit aanbod geldt t/m 28 februari 2021.

 Plaats je daarna regelmatig een bestelling in mijn webshop of per e-mail, dan ontvang je een uitnodiging voor de exclusieve StampinClub VIP-groep. Met toegang tot alle video's met leuke funfold projecten en meer. Hoe leuk is dat!?

Word lid van mijn team
Je kunt je ook aanmelden in mijn StampinClubNL team. Je wordt dan ook uitgenodigd om lid te worden van de StampinClub VIP-groep op Facebook. 
Er is een hele leuke aanbieding t/m 28 februari :-). 
Alle informatie vind je <HIER>


Hieronder vind je alle gebruikte materialen voor het maken van deze kaarten.

Heb je vragen? Laat het me weten. 
Ik help je graag!

Een fijn dag en tot stempels!

Yvonne
X

Kies in januari en februari een GRATIS cadeau bij besteding van elke € 60,00.




Geen opmerkingen: