zondag 31 januari 2021

Stampin' Up! Sale-A-Bration - Flower & Field Designer papier

 

Ondanks dat ik al geruime tijd aan huis gekluisterd ben (net als vele anderen) en veel online thuis werk, vliegen de weken voorbij. Ben ik de enige die dat zo voelt? 

Zo is het alweer eind januari en is zit de eerste maand van de Sale-a-Bration periode erop. Gelukkig hebben we nog een maandje te gaan...jippie!


Alleen nog in de maand februari kun je gratis producten kiezen uit de speciale brochure bij bestelling van elke € 60,00.

Een van de cadeautjes is dit superleuke Flower & Field Designer Papier. 

In eerste instantie was ik niet heel erg onder de indruk van het papier. Ik hou van vrolijke en (meestal) felle kleuren. En de combinatie met zwart vond ik niet zo mooi. Op het eerste gezicht tenminste...

Want toen ik ermee aan de slag ging en deze kaartjes maakte, werd ik er wel erg blij van. Het is een mooie en aparte combinatie. Wat vind jij?


Deze kaarten -die ik nagemaakt heb uit de Sale-a-Bration brochure- zijn echt superleuk! De bloemetjes uit het papier zijn gemakkelijk te knippen en maken de kaart heel fris en vrolijk.


Een leuke label met een passende tekst en een lintje maken het helemaal af. Meer heeft de kaart niet nodig.


De Sale-a-Bration duurt nog tot en met 28 februari a.s. Plaats je een bestelling van € 60,00. Dan kun je onder meer dit papier GRATIS kiezen. Of een van de prachtige stempelsets.

Heb je vragen of wil je een bestelling plaatsen? Neem gerust contact met mij op. Ik help je graag!

Tot stempels!

Yvonne
X

Kies in januari en februari een GRATIS cadeau bij besteding van elke € 60,00.


Of....schaf het startpakket aan voor € 129,00 en stel zelf samen met producten t.w.v. € 175,00! In januari en februari ontvang je GRATIS een exclusief cadeau.
 
Alle informatie vind je <HIER>






Geen opmerkingen: