maandag 22 februari 2021

Laatste kans op GRATIS stempels en papier - Stampin' Up! Sale-a-Bration

 Een nieuwe week is weer begonnen en ik hoop dat je goed van start bent gegaan. De laatste week van februari alweer en ook de laatste week van de grootste promotie-actie van Stampin' Up! Sale-a-BrationNiet getreurd....in juli en augustus is er nog een Sale-a-Bration periode. 

Nu kun je nog t/m 28 februari a.s. je bestelling plaatsen bij StampinClubNederland (per e-mail of in de webshop) en vanaf € 60,00 een GRATIS stempelset of papierlijn kiezen uit de collectie. De online brochure met alle producten, waaruit je kunt kiezen, vind je <HIER>


Nu we richting maart gaan, komt de lente langzamerhand in zicht. En met de vrolijke papierlijnen Paper Blooms en Flower & Fields haal je de lente nu al in huis! Deze beide papierlijnen vind je ook in de collectie Sale-a-Bration artikelen.


De eerste kaart is gemaakt met het Paper Blooms papier. Ik vind de kleuren van deze papierlijn echt supermooi. En het combineert perfect met de leuke stempels uit de set Pretty Perennials.


Hetzelfde model kaart maakte ik ook met de Flower & Field papierlijn. En ik combineerde dit papier met de stempels uit de stempelset Touch of Ink.


Hetzelfde model en toch twee totaal verschillende kaarten.


Deze kaarten maakte ik overigens tijdens een Facebook live workshop gisteren in de VIP Stampinclubgroep. Een exclusieve groep voor klanten en teamleden.

Heb je interesse in de producten van Stampin' Up! en nog geen demonstratrice? Neem dan contact met mij op. Ik help je graag!

STAMPIN' UP! BESTELLEN
En wanneer je een bestelling plaatst via StampinClubNederland kun je tevens lid worden van de VIP StampinClub op Facebook. In de groep vind je veel mooie inspiratie en filmpjes om aan de slag te gaan met de producten van Stampin' Up!

Bestellen kan via email: mail@stampinclubnederland.nl of in de webshop.


Tot stempels!


Yvonne

X



LAATSTE WEEK SALE-A-BRATION!

Kies in januari en februari een GRATIS cadeau 
bij besteding van elke € 60,00.
Of....schaf het startpakket aan voor € 129,00 en stel zelf samen met producten t.w.v. € 175,00! In januari en februari ontvang je GRATIS een exclusief cadeau.
 
Alle informatie vind je <HIER>

Geen opmerkingen: