woensdag 24 februari 2021

Bloghop Stampin' Up! Stempelschatten - Fun Fold kaarten

 


Hoi en welkom bij een nieuwe bloghop Stempel Schatten. Elke 3e woensdag van de maand kun je inspirerende projecten bekijken, die gemaakt zijn door het Stempel Schatten Team.

Voor deze projecten maken we gebruik van producten uit de Stampin' Up! collectie, die je niet zoveel voorbij ziet komen. Ze staan wat verdekt opgesteld in de catalogus of zijn naar de achtergrond geraakt door de vele mooie, nieuwe producten. Echte stempelschatten dus.

Het thema deze maand is:
Fun Fold

Mijn favoriete thema :-). Ik hou van Fun Fold Kaarten. En dit is mijn bijdrage:


Ik heb een shadowbox-kaart gemaakt. Gesloten ziet de kaart er gewoon uit. Als je de kaart open maakt, komt er een soort van doosje naar voren. Een beetje het kijkdoos-idee van vroeger, zeg maar. 


Deze kaart leent zich perfect voor stempelsets, waarmee je kleine tafereeltjes kunt maken. Ik gebruikte voor deze kaart de set High Tide uit de jaarcatalogus (pag. 27). Deze set bevat een aantal prachtige teksten en mooie afbeeldingen om eindeloos te combineren.

De voorzijde is heel eenvoudig gehouden. Ik heb een cirkel uit de Vormenstansen met gestikte randjes (Stitched Shapes Dies) bestempeld met diverse stempels en zo een klein schilderijtje gemaakt.

Op de basiskaart zelf heb ik de grote 'zand'-stempel afgedrukt. De cirkel is erop geplakt met foam (Stampin' Dimensionals). En de prachtige tekst maakt het geheel af.


Aan de binnenkant heb ik met de ovaal-stansen een vorm gesneden. Daarachter heb ik met Pool Party inkt de zee gestempeld. En de zon met wat vogels.


De vuurtoren en het zand met het gras heb ik op een stukje wit kaart karton gestempeld en daarna geknipt en voor het ovaal geplakt.

Alle gebruikte materialen vind je in een overzicht onderaan dit bericht door op de banner te klikken.

Nieuwsgierig naar de andere Fun Fold-kaarten van het Stempel Schatten team? Klik dan verder op de naam onder die van mij (Yvonne Neefjes).

.


Veel plezier en tot stempels!

Yvonne



LAATSTE WEEK SALE-A-BRATION!
Kies in januari en februari een GRATIS cadeau 
bij besteding van elke € 60,00.
Of....schaf het startpakket aan voor € 129,00 en stel zelf samen met producten t.w.v. € 175,00! In januari en februari ontvang je GRATIS een exclusief cadeau.
 
Alle informatie vind je <HIER>

5 opmerkingen:

Yolanda Pasterkamp zei

Inderdaad een prachtige set die je nooit weg gaat doen, een schat! Mooi stempelwerk Yvonne! En een leuk model kaart

Annette Elias-de Kijkkast zei

Mooie kaart Yvonne, echte landschapjes zo, zeker met die mooie diepte er in! Perfecte stempelset voor dit doel!

kristien Saeys zei

Suuuuuper leuk, deze moet ik ook eens proberen. Dankjewel

elly zei

Wauw Yvon! Wat een mooie! Ik hou hier zo van! De zee is ( voor mij dan) altijd een rustpunt! Prachtig!

gerrie zei


Prachtige kaarten Yvonne, je zou inderdaad die prachtige stempels vergeten.

Lieve groetjes,Gerrie