vrijdag 26 februari 2021

Fun Fold Friday - Flower & Field Designer papier met Pretty Perennials

Het is vrijdag! De laatste dag voor het weekend.
Het is tevens het laatste weekend van de Sale-a-Bration. Nog t/m zondag 28 februari kun je profiteren van de gratis cadeaus bij besteding van € 60,00.

Volgende verzamelbestelling: Zondag 28 februari 
De laatste bestelling voor Sale-a-Bration is zondag 28 februari om 17.00 uur per e-mail. En uiteraard kun je 24/7 je bestelling via de webshop plaatsen.

Ik laat je nog een laatste kaart zien met het vrolijke Flower & Field Designer Papier, dat je o.a. kunt kiezen.


 


Het papier combineert echt superleuk met de stempelset Pretty Perennials en bijpassende stansen. Het is een van mijn favorieten uit de januari-juni 2021 mini catalogus. 


Heerlijk die gezellige bloemen in vrolijke kleuren. Ik krijg er echt een voorjaarsgevoel van!



Deze leuke Fun Fold-kaart heeft de verrassing aan de binnenkant. Ik maakte de kaart tijdens de 2-wekelijkse online meeting met mijn team. Joke verzorgde daarbij de workshop.


Lijkt het je ook leuk om onderdeel uit te maken van een gezellige groep creatievelingen, Stampin' Up! producten met korting aan te schaffen en leuke contacten op te doen? Je bent van harte welkom in mijn team! Meer informatie vind je <HIER>.

Alleen dit weekend ontvang je nog GRATIS 200 vel Designer Series Papier uit de nieuwste collectie bij aanschaf van het startpakket. Alle informatie vind je onderaan dit bericht.


Alvast een fijn weekend en tot stempels!

Yvonne
X


LAATSTE WEEKEND SALE-A-BRATION!
Kies in januari en februari een GRATIS cadeau 
bij besteding van elke € 60,00.
Of....schaf het startpakket aan voor € 129,00 en stel zelf samen met producten t.w.v. € 175,00! In januari en februari ontvang je GRATIS een exclusief cadeau.
 
Alle informatie vind je <HIER>


Geen opmerkingen: