donderdag 8 april 2021

Feel Good Stampin' Bloghop - Fris & Fruitig

 


Hallo en welkom bij een nieuwe Feel Good Stampin' Bloghop! 
Leuk dat je op mijn website bent aangekomen.

Met het Feel Good Stampin' designteam inspireren we je elke maand met leuke projecten, waarvan je de beschrijving kunt downloaden. Deze beschrijving is in de vorm van video, foto of tekst. Zo kun je zelf met een goed gevoel aan de slag met de producten van Stampin' Up!

Elke maand zijn de projecten gebaseerd op een thema. Deze maand is dat:

Fris & Fruitig

Ik maakte deze zigzag-uitklapkaart.


Ik maakte 3 verschillende versies. En je kunt de kaart maken met of zonder cadeaukaart. In het filmpje laat ik je stap-voor-stap alle versies en mogelijkheden zien. Via onderstaande button kun je deze beschrijving downloaden samen met de gebruikte materialen.




Je kunt het geheel op een dubbele basiskaart plakken. Aan de binnenkant van deze basis heb nog wat gezellige ijsjes geplakt. Deze knipte ik uit het designerpapier. 


Dit zijn alle versies nog even bij elkaar.


Benieuwd naar de andere fris & fruitige projecten? Klik dan in onderstaand overzicht op de naam onder die van mij (Yvonne Neefjes) om naar het volgende project te gaan.

.


Veel plezier en tot stempels!

Yvonne
X

5 opmerkingen:

kaneeltje zei

Wat leuk zo 3 verschillende opties! Van de groene variant word ik erg blij met die kleurtjes.

Marga Schaefer zei

mooi! Deze kaart wil ik ook eens proberen te maken :)

Janneke zei

Wat een mooie kaarten Yvonne ;O)
Ik wordt helemaal vrolijk van deze kaartjes.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hele leuke kaart met de ijsjes!! Krijg er spontaan zin in hihi.. Groetjes Yvonne

Lotte zei

Ohhh wat een leukerd! Ik word zo blij van deze bundel