woensdag 7 april 2021

Nu verkrijgbaar: Tutorial Stampin' Up! tasje met notitiekaartjes

 


Vandaag laat ik je het eerste project zien, dat ik voorbereidde voor de online Voorjaarsworkshop 2021 afgelopen maand.

NB. Het gebruikte designer series papier met de vlinders is helaas niet meer verkrijgbaar. Voor de overige gebruikte materialen vind je onderaan dit bericht een overzicht.


Het is een tasje, waarin je 4-5 notitiekaartjes & enveloppen kunt opbergen. Leuk om cadeau te doen of handig om bij de hand te hebben voor wanneer je een kaartje nodig hebt.


NU VERKRIJGBAAR: STAP-VOOR-STAPBESCHRIJVING 
Dit leuke project kun je ook heel goed maken met andere productcollecties uit het Stampin' Up! assortiment. Je kunt de uitgebreide stap-voor-stap beschrijving nu ook bestellen! Zo kun je er zelf thuis mee aan de slag. Hoe leuk is dat!?

De kosten hiervoor bedragen € 7,50. Je ontvangt de link naar een PDF met uitgebreide beschrijving inclusief een filmpje direct na ontvangst van de betaling. 

Klik om direct bestellen:
Of stuur me een e-mail: mail@stampinclubnederland.nl

GRATIS BESCHRIJVING
Bij een bestelling vanaf € 50,00 kun je deze of een van de andere projectbeschrijvingen GRATIS ontvangen. De andere projecten vind je <HIER>.


Afhankelijk van hoe rijkelijk en dik de kaarten beplakt worden, kun je ongeveer 4-5 kaartjes kwijt in het tasje. Hieronder zijn de kaartjes nog even apart te bewonderen.


Ik heb ook een aantal enveloppen beplakt met het designer series papier.






Lijkt het je leuk om er ook mee aan de slag te gaan? Ik heb een uitgebreide stap-voor-stap beschrijving in PDF-formaat inclusief filmpje gemaakt. Deze kun je aanschaffen voor € 7,50.

Bestellen? Hierboven vind je de button om de tutorial direct aan te schaffen. 

Hieronder vind je nog de lijst met gebruikte materialen. Als ik je kan helpen, stuur me dan gerust een e-mail: mail@stampinclubnederland.nl


Een fijne dag en tot stempels!


Yvonne

X




Geen opmerkingen: