maandag 5 april 2021

Stampin' Up! Paascadeautjes voor mijn team

 


Hoi en leuk dat je op deze tweede Paasdag een nieuw bericht van mij leest. Ik hoop dat je Paasdagen tot nu toe goed zijn verlopen en dat je fijne dagen hebt gehad.

Vandaag heb ik een aantal leuke cadeauverpakkingen om je te laten zien. Ik maakte ze voor mijn teamleden om ze te verrassen met een kleinigheidje.




De basis van dit doosje maakte ik vorige week tijdens de online Voorjaarsworkshop en ik gebruikte toen de Vlinderboeket producten. Later deze week laat ik de projecten die we maakten op de website zien.


Als je het doosje opent, zit er een heerlijk chocolade ei in. De kleuren van het kaartkarton heb ik afgestemd op de kleur van de eieren. Verder heb ik het heel rustig gehouden. 

Voor de afwerking aan de buitenkant heb ik de stempelset Hey, Birthday Chick gebruikt. Een hele toffe set, die perfect voor deze feestdagen gebruikt kan worden. En ook voor verjaardagen hartstikke leuk is.


De achtergrondstempel All Wired Up combineert echt super bij deze 'kippen'-stempel. Ik gebruikte 'm om de achtergrond te stempelen aan de buitenkant en ook aan de binnenkant. 



Deze achtergrondstempel gaat helaas niet mee naar de volgende catalogus en is nog verkrijgbaar t/m 3 mei (of zolang de voorraad strekt).

Mocht ik je kunnen helpen met je bestelling of wil je advies? 
Laat het met weten, ik help je graag!

Een hele fijne dag nog en tot stempels!

Yvonne
X

Geen opmerkingen: