dinsdag 13 april 2021

Moeder & dochter stempelen samen - Stampin' Up! Hey, Girlfriend Magische kaart

 

Afgelopen zondag heb ik samen met mijn creatieve dochter Carice live gestempeld op mijn Facebookpagina. 

Wat was het gezellig en wat deed ze het goed! Ik ben hartstikke trots op haar. Als ik een keer niet kan, dan neemt ze het zo van me over ;-)

Heb je geen Facebook? Je kunt het filmpje ook terugkijken om mijn YouTube-kanaal.


Als eerste begon Carice met haar kaart (links). Ze heeft een achtergrond gemaakt met het stippen patroon uit de set met Basic Pattern Decorative Masks. 

Met Blending Brushes bracht ze kleur aan op een stuk Shimmery White kaartkarton. Daar zit zo'n mooi glittertje in. Voordat ze dit deed, heeft ze bovenin een stuk afgeplakt met masking tape of je kunt een geel plakbriefje gebruiken.


Het meisje komt dus uit de stempelset Hey, Girlfriend. Een hele leuke set voor jonge meiden en vriendinnen. Die heeft ze gestempeld met Memento inkt en ingekleurd met de Stampin' Blends

Voor het rokje gebruikte ze de superleuke paper piercing techniek.


Voor de andere kaart heeft Carice ook de achtergrond op dezelfde manier gemaakt. Ik stempelde een andere meisje en kleedde haar aan met diverse patroonpapieren uit het blokje Designerpapier Playing with patterns.


Tot slot maakten we nog deze toffe magische kaart.
Zo leuk om te doen! En het is makkelijker dan je denkt.

Je kunt deze techniek kaart ook maken met andere stempelafdrukken, die je in kunt kleuren.


Hieronder nog even een overzicht van de gebruikte materialen


Tot stempels!

Yvonne
X

Geen opmerkingen: