maandag 17 mei 2021

In Colors 2021-2023 - Retiform stempeltechniek

 Ik hoop dat je een heerlijk, lang weekend hebt gehad. De afgelopen paar weken heb ik het even wat rustiger aan gedaan. Een beetje vakantie gehouden, veel opgeruimd en even lekker gerelaxt.


Vandaag wil ik een aantal kaarten laten zien die ik eerder maakte met de nieuwe In Colors 2021-2023 en een superleuke techniek: Retiform-techniek.


Ik publiceerde ze eerder al op mijn Instagram-account.



Voor een stap-voor-stap-beschrijving van deze techniek, kun je het filmpje op mijn YouTube-kanaal bekijken.





Het is een leuke techniek, die je met slechts 1 kleur inkt en een spongedauber of Blending brush kunt maken. En je hebt uiteraard een of meer stempelsets nodig met een aantal afbeeldingen en teksten.


Voor alle kaarten gebruikte ik een kleur.
Alleen voor de kaart hieronder gebruikte ik 2 kleuren. De kleuren Soft Succulent en Evening Evergreen gaan voor deze techniek perfect samen.



De nieuwe In Colors 2021-2023 zijn prachtige kleuren, die mooi op elkaar afgestemd zijn en daardoor onderling super mooi combineren.

Mocht je het leuk vinden om met deze kleuren aan de slag te gaan. Dan heb ik een aantal leuke pakketten voor je samengesteld. Meer informatie hierover kun je vinden door op onderstaande foto te klikken.


Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne

X


 

Geen opmerkingen: