woensdag 19 mei 2021

Stampin' Up! Art Gallery - Cadeaukaart in boekvorm

 Deze prachtige cadeauverpakking maakte ik afgelopen maand tijdens een online bijeenkomst met het team.


Het is een doosje in boekvorm, waarin je een cadeaukaart kunt doen.


Aan de andere kant kun je nog iets lekkers of leuks toevoegen en een boodschap voor de ontvanger schrijven.


De basis is gemaakt van kaartkarton in de kleur Pale Papaya. Ik heb de verpakking afgewerkt met de Art Gallery stempelset.

Eerst heb ik een stuk Basis wit kaartkarton licht beïnkt met een Blending Brush en Pale Papaya inkt. 

Daarna heb ik er een aantal bloemen op gestempeld.
Nog een grote bloem en een tekst. En een lint om de verpakking te sluiten.


Houd de website en Social Media van StampinClubNederland in de gaten. Binnenkort volgt meer informatie over een workshop van deze cadeauverpakking.

Mocht je mee willen doen, laat het me weten:
mail@stampinclubnederland.nl

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X

Klik op de banner voor meer informatie.



Meer informatie over deze super deal: klik op de banner.

Geen opmerkingen: