zaterdag 26 juni 2021

Stampin' Up! Plantenpost - drie verschillende kaarten

 

Als je StampinClubNederland op Facebook en/of Instagram volgt, dan heb je deze kaarten al voorbij zien komen. Ik maakte ze een paar weken geleden met de nieuwe Nederlandse stempelset en stansen Plantenpost.

De gebruikte materialen zijn onderdeel van het product collectie pakket Favoriete Stek. En een overzicht van alle gebruikte materialen vind je onderaan dit bericht.  


Mijn inspiratie was even verdwenen en dus begon ik met het maken van een aantal kaartjes uit de catalogus. Je vindt ze op pagina 81 van de jaarcatalogus 2021-2022. 


Herken je de kaart hierboven ook? Deze heb ik een kwartslag gedraaid en er een staande kaart van gemaakt. 


Uiteraard zijn de leuke teksten die ik gebruikte in het Nederlands. Want van de stempelset is ook een Nederlandse versie verkrijgbaar.



Toen ik eenmaal in de 'flow' zat, kwam het idee voor dit derde kaartje. Ik wilde de leuke nieuwe stansen Picture This (ofwel: Mooi in Beeld stansen) gebruiken.


Deze set van 2 grotere stansen bevat een stans, die in een keer zes rondjes met stikrandjes snijdt in verschillende grootte. De andere stans snijdt in een keer 3 rechthoeken. 

Achter de open rondjes heb ik het papier met steentjes-patroon geplakt, uit het Bloom Where You're Planted designer papier. En ik vulde de rondjes op met diverse gezellige plantjes en potjes.


Hieronder vind je een link naar het overzicht met alle gebruikte materialen. 


Heb je vragen of wil je bestellen? Neem dan contact met mij op per e-mail: mail@stampinclubnederland.nl

Ik help je graag!

Een fijne dag en tot stempels

Yvonne
X









Geen opmerkingen: