woensdag 23 juni 2021

Bloghop Stempel Schatten - Kleurencombinatie

 



Hoi en welkom op mijn blog. Leuk dat je er bent!
Vanavond is er weer een nieuwe bloghop Stempel Schatten van start gegaan. 

Stempel pareltjes
Met het team zetten we elke 3e woensdag van de maand de onontdekte stempelsets uit de Stampin' Up! catalogi in het zonnetje. Stempelsets die je niet zo veel voorbij ziet komen, doordat ze wat verdekt staan opgesteld in de catalogus of naar de achtergrond zijn geraakt door de vele mooie, nieuwe producten. Echte stempel schatten dus!

Thema: kleurencombinatie
Elke maand hebben we een thema verbonden aan de bloghop. 
En deze maand is dat een kleurencombinatie:
Dit is mijn bijdrage:


Ik heb twee stempelsets gebruikt voor deze kaart: Watercolor Shapes en Flowers of Friendship.

De eerste set is een hele leuke basis set, waar je veel kanten mee op kunt. De verschillende vormen zijn perfect als achtergrond en vormen een leuke basis voor een project. En het aquarel effect in de stempels is superleuk. 

Ik heb op een stuk Basis wit kaartkarton 3 vlakken gestempeld met de grootste rechthoek uit de set.



Uit de set Flowers of Friendship gebruikte ik de grote en kleine bloem, die ik ponste met de bijpassende pons.


De set bevat nog een aantal leuke afbeeldingen. En teksten, waarvan ik er eentje op het midden vlak stempelde met Memento inkt.



Het leuke van de afbeelding is, dat je ze naar eigen wens kunt inkleuren. Ik heb een aantal blaadjes van de bloemen gekleurd met de Stampin' Write Markers om de kleuren uit de kleurencombinatie weer terug te laten komen.


Tot slot heb ik op de basiskaart een aantal stroken Designer Papier geplakt. Dit papier is ook weer in dezelfde kleuren en met een klein bloemetje erop verwerkt. 


Handige tip: Als de strook net te kort is, knip de strook doormidden en plak ze links en rechts op de kaart. Doordat hierover nog het gestempelde stuk kaartkarton wordt geplakt, zie je er niets van.

Tijd om verder te hoppen naar de andere creaties. Klik op de volgende naam onder die van mij (Yvonne Neefjes).

.




Hieronder nog een overzicht van de gebruikte materialen. 

Alleen op 24 juni betaal je GEEN verzendkosten!



Veel plezier en tot stempels!

Yvonne 
x



2 opmerkingen:

Yolanda Pasterkamp zei

Hey, wat een goeie tip! Soms zit je net even te kijken inderdaad...
Leuk met die achtergrond stempelset. Een musthave!

Annette Elias-de Kijkkast zei

Wat omen die bloemetjes ontzettend leuk uit op de strakke ondergrond! Leuke combinatie!