maandag 21 juni 2021

Stampin' Up! Wild Cats - Have a wild Birthday

 Hoi en leuk dat je dit blogbericht leest. 

Hopelijk heb je genoten van je weekend en ben je de week goed begonnen.

Ik begin de week met een cadeauverpakking voor een chocoladereep. Deze maakte ik dit weekend voor de buurjongen, die gisteren jarig was.


Ik heb de producten uit het productpakket In the Wild gebruikt. Dit pakket bestaat uit de bundel Wild Cats (stempelset) en Big Cat stansen, In the Wild Designerpapier en de Animal Print Embossingfolder.

Je vindt de link naar het complete overzicht gebruikte materialen onderaan dit bericht.


De verpakking is voor zo'n grote vierkante chocoladereep. De omslag is gemaakt van kaartkarton in de kleur Cajun Craze. En de binnenkant -waar de reep in geschoven is- maakte ik van het designer papier.

Een ander stuk designerpapier in panter print is gebruikt om de voorzijde van het doosje te beplakken.


Een aantal van de afbeeldingen uit het designerpapier kun je snijden met de bijpassende stansen.


Met behulp van deze stansen sneed ik de gele tijger uit het designerpaper. De andere tijger heb ik geknipt. 

De plant is gestempeld in Evening Evergreen en daarna gestanst. En uit Soft Succulent kaartkarton is de 'liaan' linksboven gestanst.


De leuke tekst is in Cajun Craze inkt gestempeld op een stuk basis wit kaartkarton.

Stampin' Up! producten bestellen
Hieronder nog het complete overzicht van gebruikte materialen. Deze materialen kun je direct in mijn webwinkel bestellen of je kunt bestellen via e-mail: mail@stampinclubnederland.nl



Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne

X



Geen opmerkingen: