woensdag 2 juni 2021

Stampin' Up! kinderkaarten - Bloghop Stempelschatten

 


Hoi en welkom op mijn blog. Leuk dat je er bent!

Vandaag is er weer een nieuwe bloghop Stempel Schatten van start gegaan. Een weekje later dan je gewend bent en weer met veel inspirerende projecten. 

Stempel pareltjes 
Met het team zetten we -elke 3e woensdag van de maand- de onontdekte stempelsets uit de catalogi in het zonnetje. Stempelsets die wat verdekt staan opgesteld in de catalogus of naar de achtergrond zijn geraakt door de vele mooie, nieuwe producten. Echte stempel schatten dus!

Hey, Girlfriend
Voor de Stempel Schatten bloghop van deze maand zijn we aan de slag gegaan met het thema kinderkaarten. En ik koos voor de stempelset Hey, Girlfriend. Met 2 jonge meiden in huis was dit een set die niet in mijn collectie mocht ontbreken.


Ik maakte deze interactieve kaart met klapvenster.



De stempelset bevat 6 stempels met afbeeldingen, waaronder 3 meiden, een schattig hondje, een poes en een ballon. En daarnaast 6 leuke teksten in een speels lettertype.






De afbeeldingen kun je naar hartenlust inkleuren met je favoriete kleurmedium. Ik heb de Stampin' Blends (alcoholmarkers) gebruikt.

En je kunt de meisjes ook 'aankleden' met vrolijk designerpapier door middel van de Paperpiercing-techniek.

    Stap-voor-stapbeschrijving
Een video waarin ik laat zien hoe je deze kaart met de verschillende kleur-en stempeltechnieken maakt, vind je hier op mijn YouTube-kanaal. Of klik op onderstaande banner om de video te bekijken.



Als je aan het label trekt klapt het venster open en kun je de tekst aan de binnenkant lezen. Hiervoor heb ik de teksten uit de nieuwe stempelset Biggest Wish gebruikt.

Het is ook een leuk idee om hier bijvoorbeeld een cadeaukaart voor de ontvanger op te plakken.


Een overzicht van alle gebruikte materialen vind je onderaan dit blogbericht.

Ik ben benieuwd wat je van dit project vindt. Leuk als je dat in een reactie wilt laten weten. 

Tijd om naar de volgende creatie te 'hoppen'. Klik hieronder op de naam onder die van mij (Yvonne Neefjes - StampinClubNederland) om verder te gaan.

.


Kijk <HIER> voor nog meer inspiratie, interactieve kaarten en technieken met de stempelset Hey, Girlfriend.

Veel plezier en tot stempels!


Yvonne

X


Klik op de banner voor meer informatie.



3 opmerkingen:

Yolanda Pasterkamp zei

Super vrolijke kaart, echt voor een meisje!

Annette Elias-de Kijkkast zei

Wat een leuke kaart! Kinderen vinden zeker het interactieve deel van de kaart leuk! En ik vind het hartjespapier geweldig, en zo leuk dat het terugkomt in het rokje!

elly zei

Schattige kaart met schattige meiden! Heel kleurrijk en vrolijk kaartjes Yvonne.