donderdag 8 juli 2021

Stampin' Up! Feel Good Stampin Bloghop - Zon, Zee, Strand

 




Hallo en leuk dat je op mijn blog met aangekomen. Welkom bij een nieuwe bloghop van het Feel Good Stampin' Designteam!

Met het team inspireren we je elke maand met mooie en leuke projecten, gemaakt met producten van Stampin' Up! Van elk project is een stap-voor-stapbeschrijving in de vorm van video, foto of tekst. Deze kun je GRATIS downloaden en opslaan. Zo kun je ook zelf met een goed gevoel aan de slag met de producten van Stampin' Up!

Thema
Elke maand zijn de projecten gebaseerd op een thema. En het thema van deze maand is:

Zon, zee, strand

Met de zomervakantie voor de deur een mooi thema. En ik wist meteen dat ik voor mijn project de stempelset Beautiful Moments wilde gebruiken.


Er is deze maand een mooie aanbieding op geselecteerde designerserie papierlijnen. En dus koos ik ervoor om de stempels te combineren met designerpapier. Het papier dat heel mooi past in het thema van deze maand is You're a Peach.

Ik maakte een basiskaart van designerpapier, waarbij je optimaal gebruik kunt maken van die mooie papieren. Naar een idee dat ik zag bij collega-demonstratrice Jackie Bolhuis van Klompenstampers.


PROJECTBESCHRIJVING
Door op onderstaande button te klikken kun je de video met stap-voor-stap beschrijving bekijken en een overzicht van de gebruikte materialen.
 

In de video laat ik je nog een aantal versies zien, waarbij ik de andere stempelafbeeldingen uit de set met andere patronen uit deze papierlijn combineerde. Superleuk om te maken!


Tijd om verder te gaan naar de projecten van de andere teamleden. Klik hieronder op de naam na die van mij (Yvonne Neefjes) om naar het volgende blog te 'hoppen'. Veel plezier!

.

Tot stempels!

Yvonne
X



Klik op de afbeelding hieronder om een overzicht 
van de geselecteerde papierlijnen te bekijken:






2 opmerkingen:

kaneeltje zei

Een prachtige kaart, al mis ik wel een beetje de zee

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Je kaartjes zijn prachtig Yvonne! Hele mooie combinatie van het DSP met deze stempel!