donderdag 5 augustus 2021

Cadeaubon Stampin' Up! met Handsomely Suited - Hoera 80 jaar!

Voor de partner van mijn schoonmoeder maakte ik deze kaart. Hij mocht zijn 80e verjaardag vieren. Een bijzondere mijlpaal en mooi als je dat mag beleven.

Met de familie gaven we een cadeaubon. Aan mij de eer om deze leuk te verpakken :-).

 

Hoewel het geen persoon is van 'jasje-dasje' koos ik toch voor de de bundel Handsomely Suited en de bijpassende Suit & Tie stansen

Deze set is namelijk perfect en makkelijk om een verpakking voor de cadeaubon te maken.

De omslag is gemaakt van Basic Gray kaartkarton. Hieruit heb ik met behulp van de stansen een V-hals voor de jas uit gesneden. En op de jas nog een zak.

De knopen uit de set vond ik wat klein. Dus heb ik 2 cirkels gestanst en hierin zelf gaatjes geprikt. Om het wat sprekender te maken bracht ik met de Stampin' Write marker een randje van streepjes aan.

De binnenkant is een enkel stuk Basiswit kaartkarton. De kraag en de zak van de blouse stanste ik ook uit hetzelfde witte stuk. De das is gestempeld en daarna gestanst. 

De tekst komt uit de gloednieuwe Nederlandse set 'Met een knipoog'.



Aan de achterzijde maakte ik een pocket, zodat ik de cadeaubon hierin kon stoppen.

Alle gebruikte materialen vind je door op de banner hieronder te klikken:


Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X









1 opmerking:

Thea zei

mooi Yvonne

groetjes Thea