dinsdag 3 augustus 2021

Stampin' Up! augustus- december 2021 Mini-catalogus

 Vandaag is het zover...
De augustus-december 2021 Mini-catalogus is live!

Vanaf vandaag kun je de prachtige producten voor je herfst- en kerstprojecten uit deze gids bestellen.

Zijn deze pinguïns niet schattig? Je vindt ze in de gids en ze zijn er ook in het Nederlands. Deze kaartjes maakte ik en stuurde ze mee met de catalogus.

Het designerpapier dat ik gebruikte kun je deze en volgende maand GRATIS kiezen bij elke bestelling vanaf € 60,00.


Klik voor de online versie op onderstaande afbeelding.

Vanaf vandaag tot eind september ontvang je bij je bestelling van elke € 60,00 een GRATIS cadeautje. Hoe leuk is dat!?

Dit cadeautje mag je zelf kiezen uit de de speciale Sale-a-Bration brochure. Klik hieronder voor de online versie.


Wil je de catalogus en Sale-a-Brationbrochure in de brievenbus ontvangen? Laat het met weten! Ik stuur je graag een exemplaar toe (tegen vergoeding van de verzendkosten a € 3,50).

Heb je vragen, wil je advies of een bestelling plaatsen? Ik help je graag! 

Stuur me een berichtje: mail@stampinclubnederland.nl

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X



Geen opmerkingen: