dinsdag 10 augustus 2021

Cadeautje en kaart met In Symmetry Designerpapier

 Vorige maand bereikte een teamlid een mooie mijlpaal. En alle mijlpalen -hoe groot of hoe klein- moet je vieren. Dus maakte ik voor haar een kaart en een kleine verpakking voor het cadeautje (een bonefolder) dat ik aan haar gaf.



Voor zowel de kaart als de verpakking gebruikte ik het Sweet Symmetry Designerpapier. Kleurrijk, mooi papier met prachtige patronen.


Ik heb dit gecombineerd met de stansen uit de set Pierced Blooms Dies. Ontzettend leuke stansen van allemaal verschillende bloemen en blaadjes met speelse stikrandjes.


Hoewel er ook een stempelset bij de stansen verkrijgbaar is, kun je de stansen ook heel goed zonder de stempelset gebruiken. En ze zijn geschikt voor allerlei gelegenheden. 


De bloemen is al een druk en bont geheel. Ik heb het patroon op de achtergrond van de kaart daarom wat rustiger gehouden.


Ook op de cadeauverpakking gebruikte ik wat bloemen.




Kom je ook in mijn team?
Lijkt het je ook leuk om in mijn team te komen en deel uit te maken van de Stampin' Up!-familie? Je bent van harte welkom!

In augustus en september is het extra leuk om het startpakket aan te schaffen. Je ontvangt er namelijk een gratis bundel (stempels & stansen) bij cadeau. Je mag kiezen uit een selectie van maar liefst 13 bundels van de augustus-december 2021 mini catalogus.




Alle informatie kun je <HIER> vinden of stuur me een berichtje (mail@stampinclubnederland.nl). 
Ik help je graag en beantwoord je vragen met plezier!

Een fijne dag en tot stempels!

Yvonne
X


Geen opmerkingen: