donderdag 12 augustus 2021

Feel Good Stampin' Bloghop - Peaceful Place Diaramakaart

 


Hallo en leuk dat je op mijn blog bent aangekomen. 

Welkom bij een nieuwe bloghop van het Feel Good Stampin’ Designteam!

Met het team inspireren we je elke maand met mooie en leuke projecten, gemaakt met de producten van Stampin’ Up! Van elk project is een stap-voor-stapbeschrijving in de vorm van video, foto of tekst beschikbaar. Deze kun je GRATIS downloaden en opslaan. Zo kun je zelf ook met een goed gevoel aan de slag met de producten van Stampin’ Up!

THEMA

Elke maand zijn de projecten gebaseerd op een thema. En het thema van deze maand is:

Kerst in augustus

Voor mijn bijdrage deze maand, maakte ik een variant op de diaramakaart met de leuke Layering Diorama dies.

Ik heb een winters tafereel gemaakt met de stempelset Nature's Beauty en het prachtige Peaceful Place Designerpapier


Een beschrijving in de vorm van een video en de gebruikte materialen, vind je via onderstaande banner:

Voor de andere leuke projecten kun je deze bloghop vervolgen, door hieronder op de naam onder die van mij (Yvonne Neefjes) te klikken. 

.



Veel plezier en tot stempels!


Yvonne

X



2 opmerkingen:

kaneeltje zei

Wat een leuke kaart!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi, sfeervol kaartje Yvonne! Leuk gedaan met de stansen! x